Steinhart, wat vinden we?

Ik zit de laatste tijd een beetje na te denken over wat voor horloges ik in 2018 allemaal wil kopen… en deze steinhart vind ik eigenlijk stiekem toch wel gaaf. Ik heb alleen enige twijfel omdat ik niet wil dat hij verward wordT voor een Rolex. Heeft iemand ervaring met dit horloge & wat vinden jullie? Te hommage?

9 likes

Yes. Gevaarlijke discussie ;).
Maar dit vind ik te. Maar goed, lekker doen wat jij zelf wilt. Als je het niet als Rolex wilt aangezien worden, zou ik er niet aan beginnen. Vind je dat minder erg, doen!

4 likes

Is toch gewoon een kopie met een ander merkje erop :joy:

5 likes

Zo dacht ik er ook altijd over, maar ik ben denk ik een beetje gebrainwashed door alle foto’s die ik zie op facebook… :smiley:

1 like

Is een iconisch Rolex design. (Mooi) gekopieerd.

Als je dit wilt dragen met in het achterhoofd; “hopen dat niemand denkt dat het een Rolex is” dan ben je in mijn optiek, op zn minst, naief.

Mooi of niet mooi? Ik vind m prachtig!

4 likes

Gewoon de ocean vintage gmt pakken. Die kan wel!

3 likes

Geweldig mooi. Gewoon doen :+1:t2:

2 likes

Steinhart is altijd nog beter dan de squale hommages :wink:

6 likes

Als je dit horloge overweegt te kopen dan mag ik aannemen dat je niet in staat bent om binnen een redelijk korte termijn een echt exemplaar te kopen. Lekker doen, Steinhart is prima bang for buck!

Tenzij je hoopt dat mensen denken dat hij wel echt is. Dan kun je beter doorsparen :wink:

6 likes

Dus je wilt niet dat deze kopie van een Rolex verward wordT met… de Rolex waarvan het een kopie is?

3 likes

Nee. Gewoon nee. Had ik al nee gezegd?

Een Squale tropic zou nog net kunnen.

5 likes

:smile:

2 likes

Ja. Te Hommage. Oftewel, gewoon ordinair jatwerk. Dat mag allemaal, maar er zijn zat horloges met een eigen vormtaal.

3 likes

Bedankt voor de vele onderbouwde reacties in zon korte tijd! :+1:
Jullie houden mij op het rechte pad!
Ik denk dat het deze wordt voor 2018!

18 likes

Ik vind die Steinhart toch echt mooier en betere kwaliteit. Maar de keus is aan jou natuurlijk.

6 likes

Ik vind hem ook erg mooi, maar ik vind dat de argumenten hierboven toch wel kloppen, te hommage, het is alleen gewoon aantrekkelijk door de prijs/kwaliteit verhouding en de looks. En ooit komt de Rolex er, dus dan word dat moment alleen maar mooier!

Ongeevenaarde prijs-kwaiteit, met een lange levensduur zonder servicebeurten. Heel goede keus.

5 likes

“maar” wordt, nee hoor gewoon een prima keuze met tenminste een eigen smoelwerk.

2 likes

Aangepast… :wink:

3 likes

Dit. Eigenlijk gewoon een schaamteloze kopie.

3 likes