Steinhart, wat vinden we?

Dan geen Steinhart kopen. Het enige wat zij doen is een kopie van een Rolex model laten maken en er een ander merkje op plakken.

Maargoed, zo zijn er veel merken.

De keuze voor de SKX009 lijkt mij een betere :wink:

1 like

Ik zou dan voor de Rolex gaan

2 likes

Ik zou voor de Steinhart gaan, de discussie “nepRolex” leeft alleen maar onder horloge-enthousiasten zoals op dit forum. Als je bang bent dat mensen je raar aankijken omdat je niet het echte werk draagt, tja, wees dan gelukkig met de SKX.

Hele volksstammen dragen horloges van Boss en Hilfiger, dus waarom zou je niet iets dragen van kwaliteit wat JIJ mooi vindt?

16 likes

Ikzelf heb een Steinhart Military Vintage en ik kan alleen zeggen dat het een tophorloge is, ongeacht het feit of het nu een Rolex kopie is of niet. Ik draag hem steeds, ook bij ruiger werk en ik moet zeggen dat het horloge heel accuraat is en blijft ook na vele jaren dragen. Ik heb als vergelijking in daily ook een Hamilton jazzmaster en die is minder accuraat. Dus ik zou zeggen, kopen.

5 likes

Serieus? De missende T in wordt valt ons op, maar niemand die er over valt dat iets “verward wordt met” of “wordt aangezien voor”, en niet “verward wordt voor”?

Deze taalverloedering moet eindelijk eens een halt worden toegeroepen! :slight_smile:

14 likes

Veel uiteenlopende meningen, erg tof! Nogmaals bedankt voor de reacties.

Zoveel horloges zijn een kopie. Steinhart is de kwaliteit dik in orde. Gewoon kopen je krijgt geen spijt!!!

4 likes

Mijn Nederlands is inderdaad niet bepaald perfect en het snelle typen via de iPhone helpt ook niet echt!! :joy:

1 like

Had 'm gezien maar wilde niet te belerend overkomen… :wink:

4 likes

www.nederlandselesforum.nl

2 likes

Je Nederlands is meer dan prima, begreep exact wat je bedoelde en ik geloof dat dat je doel was.

8 likes

Bedankt! Boost voor mijn zelfvertrouwen. :blush:

3 likes

Hahahaha… En dat was niet eens aan jou gericht, maar meer aan de hier aanwezige taalnazi’s. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

:thumbsup: :joy:

2 likes

Haha hypocriet. (Is dit het juiste woord?)

Nee, ik heb nooit beweerd geen taalnazi te zijn. Integendeel: iedere keer als ik schuimbekkend op Deelderiaanse wijze tegen het gebruik van zaken als “kids” aan het fulmineren sla, besef ik licht fascistische neigingen te hebben. :slight_smile:

Graag in 39mm :slight_smile:

2 likes

Ik zou deze eens proberen.

En met 43mm groot lijkt ie echt niet op een rlx van 40 mm.

En véél belangrijker:
een uitstekende review 4.2 uit 5 !!

Hier:

1 like

We missen onze Driek …

is het fascistische of facstistoïde neigingen? of beide :innocent:

2 likes

Als je de Steinhart graag wil moet je die kopen.
Trek je niets aan van dat geneuzel over hommage en kopie.

9 likes