Steinhart, wat vinden we?

Geen idee eigenlijk. Ik heb er wel meerdere gezien die niet breken door een dun scheermesje die overigens meer meebuigt dan wat anders doet.

Men koopt een namaak Rolex om een gangsta te zijn, vet veel swag te hebben en chickies te scoren. Ronnie B, little kleine en dergelijke mensen die het gemaakt hebben lopen met een echte Rolex. Als wannabe gangster koop je geen Steinhart als een ali-express imitatie ook prima volstaat. 99% ziet het verschil niet.

Mijn broertje pradeert rond net een neppe nautilus waarin staat: japan movt dus ja je hebt helemaal gelijk helaas

5 likes

Reden nr1 voor de aanschaf van een Rolex :joy:
Als je je zo onzeker voelt helpt helemaal niets hoor. Ik draag met trots een Steinhart als symbool dat ik helemaal niets bereikt heb :rofl:

14 likes

Een status symbool doet het altijd goed. Dat is een clichée.

Ik denk wel dat een Steinhart een horloge is om te kunnen zien hoe laat het is.
In ieder geval doe ik mezelf liever een leuke Rolex DJ kado. En als ik daarmee mooie dames aantrek, is dat mooi meegenomen.

Het is vooral de reden waarom je het draagt, de ene om te laten zien hoeveel hij op de bank heeft en de ander omdat t een leuke manier is om te zien hoe laat het is

2 likes

FTFY

5 likes

Ach ja, ik vind een Steinhart echt heel veel voor het geld bieden, in mijn huishoudboekje met studerende kinderen, eigen paarden en nog wat tierelantijntjes is het verrekte lastig mijzelf even een Rolex cadeau te doen.

5 likes

De Rolexeigenaar is net de Audi, Mercedes of BMW die al bumperklevend het plebs in de lagere auto klasse aan de kant drukt, terwijl die net zoveel rechten heeft in het verkeer, en meestal al de maximum snelheid rijdt en niet zo snel naar rechts kan.

3 likes

Ja, ik rijd ook maar gewoon een Toyota Auris, geen lease, eigen geld, maar dat is waarschijnlijk ook net niet voor de upperclass hier.

Geen aanzien, u heeft niets bereikt, kijk mij in mijn A6. Aan de kant sukkel.

3 likes

Ik rijd ook maar een Hyundai i10 uit 2016. Heb ook niks bereikt en moet snel aan de kant voor de elite.

Mensen met zeer eigenzinnige nato’s op rolexen worden hier alom bewierookt, maar de gewone man die van horloges houdt moet hier niet met een kwaliteitsproduct voor minder geld aankomen.
Gerust ik begrijp dat die boeven van Steinhart het hebben gekopieerd en dat hadden ze echt niet moeten en hoeven doen, want nu heb ik zo’n lelijke rolex wijzer op mijn prachtige horloge. Oei oei, wat zeg ik nu, die wijzer is wel mooi, maar hoort hier echt niet op.

3 likes

Ik dacht dat we net hadden geconcludeerd dat dat afhangt van het al dan niet bezitten van een Rolex…

Man, verwarrend topic dit…

1 like

U begrijpt het.

IMG_5141

4 likes

Ik ga doen alsof dit niet over mij gaat.

:joy: Je hoeft niet aan de kant te gaan hè? Dat is een karaktereigenschap denk ik.

7 likes

Hehe jij snapt het, maar kan het de volgende keer effe wat sneller :ok_hand:

4 likes

Niet per se negatief :+1:

1 like