Steinhart, wat vinden we?

Heerlijk he zo, (NOT) en zo ontspoort inderdaad ongeveer elk topic, want we kunnen elkaar blijkbaar niet luchten of zien…

Zullen we het weer over horloges hebben?

Een auto is een fijnproevers object.
Neem de tijd om een mooi exemplaar op de kop te tikken. Zo is een BMW 330i uit 2012 een nette occasion. Snel, ruim, neutrale vormgeving.

Het gaat om het motief. Koop je een duur horloge in de hoop respect te krijgen, dan zal je bedrogen uitkomen. Koop je een duur horloge uit liefde voor het sieraad, dan zal het je voldoening geven.

8 likes

Jawel, maar echt niet negatief bedoeld, ik snap heus dat dit bij jouw hoort, en het heeft ook wel wat, maar er iets echt over zeggen durft bijna niemand maarrrrr als het een steinhart is dan kotst men het letterlijk meteen uit

2 likes

Dit topic maakt maar weer eens te duidelijk dat zowel smaak, budget en intentie verschillen per persoon.
Mij maakt het niet uit, ik koop wat ik leuk vind en wat ik kan betalen. Wat een ander zou doen of vindt is voor mij niet van belang.

Steinhart is gewoon een goed horloge en dat het op iets anders lijkt ook goed. Ik ben er happy mee en heb nu alleen nog de ovm 39. De O1 bronze vind ik supermooi maar is er niet in 39, die lijkt tenminste niet op een rollie dus heb je dat geneuzel ook niet :wink:

5 likes

Mocht ik ooit de Jackpot in een loterij winnen (nooit, want ik speel niet mee) dan koop ik een stevige V70 station occassion en laat door ome Henk hier wat stalen balkjes aan de binnenkant lassen. En dan het anker eruit op de linkerbaan bij dat kleeftuig. Gewoon om dat het kan. LOL Gehandhaaft wordt er toch niet. Maar dit is volledig off topic natuurlijk.

Ach ja iedereen moet gewoon kopen en dragen wat hij wil,en misschien moeten we iets minder elkaar veroordelen.Je kan niet bij elkaar in de portomonee kijken.
Ik heb geen moeite met hommages,ik begrijp de beweegredenen erachter wel.Het is jammer dat mensen het hier soms een sport vinden om elkaar af te maken over een keuze voor een bepaald type horloge

1 like

Nee een auto is voor 95% van de mensen een vervoersmiddel.

En volledig gestoord.

1 like

Klopt, loop al jaren bij psychiaters.

1 like

Maar wel leuk om te doen.

1 like

Ah dat is onzin, iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil.

Bij Steinhart speelt die kopieer factor natuurlijk bij veel mensen heel erg mee. Om die reden zou ik zelf ook eerder een Hamilton kopen voor hetzelfde geld denk ik.

Vandaag 337 piek bij Olfert, supercool:

En je mag de volgende keer mijn NATO’s gewoon afbranden hoor, mij heb je er niet mee :smile: :+1:

7 likes

oooooo, ik hoop dat zijn reactie meevalt…
28

Shit te laat…

1 like

Alleszins lijkt me.

1 like

gold1

:heart_eyes:

5 likes

Ik hoop deze een keer te mogen dragen:

https://www.steinhartwatches.de/de/premium-line/ocean-one-premium-blau.html

2 likes

Heeft iemand deze Steinhart, de ractimer zwart met titanium band

Ik vind hem erg mooi, maar sta in dubio wat betreft de maat. Een diameter van 44mm kan ik wel hebben, maar een hoogte van 16 mm lijkt mij erg fors. En inderdaad, hij is geïnspireerd op de Tudor Heritage Chrono.

5 likes

Echt heel mooi, die hoogte denk ik dat vooral aan jouw pols-vorm ligt, bij mij is het een beetje hol ‘achter’ het hoogstaande botje (tjee, hoe heet dat ding…) dus vallen hoge horloges redelijk diep in mijn pols, 16mm is wel hoog ja, ik zou hem eerst proberen ergens te passen.

1 like

@T8T heeft er één :laughing:

1 like