Steinhart, wat vinden we?

Processus styloideus ulnae

4 likes

Ik druk met mijn clio net zo hard alle plakkers op de linker baan naar rechts

1 like

is dat parate kennis? zo ja, ik is onder de indruk

1 like

Ik vind hem gaaf!

1 like

Haha!

Zo spannend is het niet, na de eerste twee jaar van een röntgenopleiding ken je ze allemaal wel uit je hoofd.

1 like

Dat heb ik afgeleerd, ik rij nu 30 jaar auto, motor en vrachtwagen (nog af en toe) maar duwen of plakken, kan je beter niet doen, dat gaat een keer mis en zeker in een Clio, dan heb je niet zo heel veel kreukelzone…

Mijn lieve vrouw heeft mij geleerd dan gewoon wat meer afstand te creëren, waardoor vervolgens je stress-level aanzienlijk verlaagt en het uiteindelijk niet zo’n halszaak bleek om aan te gaan.

7 likes

Ik ben vergeten toe te voegen dat ik dit eigenlijk alleen bij die irritante bmw audi mercedes mensen doe die hierboven genoemd werden. Je hebt natuurlijk volkomem gelijk veilig is anders

1 like

Ah ok, ik heb alleen maar aan de infra en de aan de hard- en software kant gewerkt, het beschikbaar krijgen (digitaliseren) van röntgenapparatuur in de Zuid-limburgse ziekenhuizen, al wat langer geleden hoor, zo rond 2004.

1 like

Zolang het geen Steinhart is die een ander horloge kopiëerd vind ik het de moeite.
Trouwens vind ik dat elk horloge merk elkaar niet moet kopiëeren.
Originaliteit vind ik een summum.

Goeie tekst man

3 likes

Jammer joh, we zijn net klaar, leer eerst netjes Nederlands praten/typen, vervolgens leer je weloverwogen zinnen te creëren en daarna ga je pas typen, jij bent op deze manier net iets te voorspelbaar…

Nou, verlicht ons allen. Hoe had jij het gedaan?

1 like

Wel lief blijven tegen elkaar :slight_smile:

Niet

1 like

:roll_eyes: Sorry!

ik heb het wat vriendelijker geformuleerd…

1 like

Denk dat je net een zwak punt te pakken had. Op de rand is die het kwetsbaarst, dan kan zo een scherp mesje voldoende zijn.

Die vraag is niet aan mij maar ik antwoord toch. Lekker puh :wink:
Ik zou de bezel eraf halen en van de achterkant af eruit drukken en anders beetje oplosmiddel/weekmaker.
Maar heb het nog nooit gedaan maar moet kunnen toch?

Nee. Niet met dat bezelsysteem.

Maar mocht iemand er baat bij hebben, ik zou nu de lijm onder de insert warm föhnen of met de bezel omlaag in een schaaltje aceton leggen.

1 like

Ik zou dan voor een oplosmiddel gaan omdat ik het heb en dat werkt goed.
Maar ik dacht ook aan deze

O ja? Waar dan? Vertel!

Nooit iets loswrikken wat dun en glashard is

1 like