Ik ben er denk ik wel uit. Ik begin met een skx 007 voor dagelijks gebruik en deze https://www.steinhartwatches.de/de/taucheruhren/gmt-ocean-one-39-black-keramik.html voor als ik niet aan het werk ben. Denk dat 39mm beter bij mijn polsjes past dan de 42mm.
Welkom!
Steinhart is goed, heel veel waar voor je geld. Vind je het mooi en je kunt het betalen is het een goede koop. Heb je moeite met hommages of dat ze anderszins op een ander zouden lijken niet doen.
Ik heb 2 39mm’s gehad, over beiden zeer tevreden. De ovm heb ik nog maar mag misschien toch vertrekken voor weer wat anders. Hoe dan ook, zeer tevreden over het merk.
Welkom!
Ik heb zo’n 6 jaar geleden mijn eerste mechanische horloge gekocht: een Marine model van Steinhart en ben er nog steeds erg tevreden mee.
geweldige horloges met geweldige after service
Bij mijn Steinhart Ocean vintage GMT was de markering op de bezel na 3 jaar bijna niet meer zichtbaar. Ik kreeg van Steinhart een nieuwe!
Ik heb sinds kort ook de GMT-OCEAN One 39 blue-red en zou graag met een ANGUS Jubilee bracelet willen hebben.
Wie heeft voor mij info
Mocht dit kunnen ben ik ook zeer geïntegreerd
Zeer geïntegreerd
@Franck_Muller dat kan niet. Wat je wel kan doen is een solid link jubilee van Watchgecko erop zetten, heb je alleen geen SEL.
Zeer geïntegreerd
Een type foutje en die tip had ik al gekregen van je
Vindt het zelf best mee vallen. Ligt er een beetje aan hoe goed je met je horloge omgaat. Beetje je wat ongecodineerd aangelegd dan zou ik het niet doen. Anderzijds je kan het toch gewoon weer een keer opknappen als dag echt nodig is.
Mooi horloge! En de dikte valt met 13mm alleszins mee voor 500m WR.
Gewoon doen.
Liever een kras op mijn horloge, dan in mijn vingers.
Ik heb liever een dikke snee in mijn vingers, dan een kras op mijn horloge. Als je genoeg groenten eet en op tijd gaat slapen is die snee met 1.5 week weg. Die kras niet
Titanium herstelt zichzelf, en zónder groenten
Ik bedoel meer: het is maar een ding.
Mag ik hopen, daar ben ik dan wel zeer benieuwd naar. Even wachten maar dat zal wel de grootste uitdaging worden
Op zo’n Steinhart zou het me ook niet interesseren, maar van een flinke kras op een titanium Pelagos zou ik misselijk worden.

solid link jubilee
Doordat jij altijd over die jubilee jubelt en ik het vreselijk vind begin ik het nu toch te waarderen eigenlijk zo’n jubilee
Grappig is dat toch eigenlijk, dingen die je eerst niet te pruimen vindt ga je opeens toch waarderen. Heb ik hier door het forum en “blootstelling aan” al meer gehad.
Ik vrees de dag dat ik misschien wel van SK IKSEN ga houden en die ook als horlogeadvies ga geven
Kan wel janken eigenlijk, ik wil ze gewoon lelijk blijven vinden. Die jubilee kan nog wel.
Heel mooi horloge, ik zou me niet zo druk maken over krassen hoor. Anders gooi je hem toch op een andere strap of zo.
Welkom op dit forum. Ik ben ex bezitter van een Steinhart. Prima horloge voor de prijs. Maak je niet druk over dat hommage verhaal. Ik bezit al jaren merken als bv Rolex, en de Steinhart paste er prima tussen. Uiteindelijk draag ik voor dezelfde prijs tegenwoordig liever iets van bv Seiko, maar smaken veranderen nietwaar?
Geniet van deze mooie hobby