Steinhart's nieuwe, de 44

Mooi, we hebben een zelfuitgeroepen winnaar.

Kunnen we dan vanaf nu weer gewoon zeggen waarom we een horloge wel of niet mooi vinden en waarom we wel of niet voor een bepaald model zouden kiezen?

Dit zijn altijd oeverloze discussies, die ik wel leuk vindt omdat iedereen zijn gelijk wil halen wat dan niet lukt…
Maar ik sta achter Andre gewoon omdat Rolex met zijn duikers op hun beurt de blancpain fifty fathoms copieerde met de duikersbezel.
Alles is al eens gemaakt in de loop der eeuwen dus het is onvermijdelijk dat alle klokjes op elkaar lijken .
Als je iets nieuws verzint wordt het ook afgekraakt, dan krijg je van die horloges waar je eerst een cursus voor moet volgen om de tijd af te lezen, maar die zijn dan wel origineel.

de GSMs lijken ook allemaal op elkaar.
Wie copieert wie.
Autos hebben ook allemaal een rond stuur en vier wielen

groetjes Lenno

Goed, het is inderdaad een oeverloze discussie maar een horloge met dezelfde soort tekst op het glas is wel heel duidelijk waar die op moet lijken.

Helemaal mee eens, er kan er maar één de eerste zijn.

Mar nu even on-topic.
Wat vind je van deze pepsi-max Steinhart.
Ik deel in ieder geval de mening van een aantal mensen dat de verhouding wijzerplaat/bezel niet erg geslaagd is.
Bovendien is een zwarte bezel meer mijn smaak. Even afgezien van de functie natuurlijk.

Ik vindt het gewoon een mooie kwalitatief goede klok.
Maar ja, ik ben geen Rolex fan en dat geeft toch ook niets .
Ik vindt Rolex best mooi maar ze hebben sinds de zestiende eeuw niks nieuws meer uitgebracht.

Ik was ook geen Rolex fan. Voornamelijk afgeknapt op de in mijn ogen belachelijke prijs en het “koeie-oog”.
Ik heb inmiddels een 16610M om gehad.
Sindsdien heb ik het licht gezien. Ik wil er ook één.
Puur gevoelskwestie. Is niets rationeels aan.

Oeverloos of niet, gezien het feit dat dit soort discussies toch met de regelmaat van de klok gevoerd worden geeft wel aan dat daar behoefte aan is.
En waar anders is een forum goed voor als er niet meer in de discussie behoefte voorzien kan worden.
Als je niet mee wil doen, dan doe je dat toch niet.
Wel zou het gepaster zijn dit in aparte topics te doen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Wanneer komt nou eindelijk de normale Ocean One met keramische/saffier glas ingelegde bezel??? … pff blijf maar wachten:p

Bert1 Schreef:

Ik wilde hier op reageren. Dat heb ik maar
gedelete…en nou reageer ik nog…

Welterusten.

zoooo jij gaat vroeg naar bed :smiley:

ontopic: ik kreeg al zo vermoeden dat het chips en cola tijd was toen ik dit topic zag groeien :smiley:

Nog even zo door en je bent aan een borrel toe…

Nou nou mensen wat een (overdreven) reacties allemaal over deze Steinhart.
Laten we een beetje lief zijn voor elkaar.

Ben al een tijdje gecharmeerd van dit merk. Kwalitatief goede horloges volgems mij voor leuke prijsjes. Niet iedereen wil of kan een Rolex betalen.
Vind deze niet zo mooi als de 44 Black maar toch zeer geslaagd.
Een beetje pikken van andere merken heb ik niet zo’n probleem mee als de kwaliteit maar in acht gehouden word en dat is hier zeker aan de orde!
@ dutchguy2 nog proficiat met je nieuwe Ocean 1.
Voor een ieder de hartelijke groeten van een andere horlogeliefhebber.
Patrick.

Alweer een niew standpunt, maar iedereen heeft het recht op een eigen mening.

Het lijkt wel of er een Seiko BFK bezel opzit,…:smiley: