Misschien geen bandenswappers maar wel mooi en net binnen 8k haalbaar denk ik…

Weleens eentje omgehad?
Ik zei hetzelfde, tot ik er meerdere middagen mee rondliep.
Die satijnen finish is prachtig.
Ik heb em inderdaad wel eens (kort; geen middag) om gehad.
Vind SMPc toch meer uitstraling (sjiek) hebben dan zo’n Explorer. Verder vind ik de prijs toch wel heel fors hoor voor wat je krijgt!
Dit is overigens een van de weinige Rolexen die mij kunnen bekoren; die Exporer II vind ik trouwens extreem lelijk maar dat terzijde.
Deze vind ik ook erg mooi☺️
Ik vind het raar om dit van jou te horen. Ik dacht dat de homoseksuele muiters van HF wel stijl zouden hebben Jeroen .
Man man man man man man.
Stijl is allereerst subjectief!
Je raakt verder wel een gevoelige snaar; ik ben toch al een ijdel prinsesje met jasjes en pochetjes; wil niet een relatief vrouwelijk horloge zoals een DJ erbij in goud of 2-tone; da’s wel een homosexueel kronkeltje zeg maar…
Verder ben ik -weet niet waarom- gewoon groot fan van Omega horloges.
En mijn Speedy vind ik wel mannelijk en stoer op staal…
Een sub tegen list is tegenwoordig ook niet meer zo makkelijk. Ik vind zelf de oudere generaties sub’s veel mooier dan de nieuwe en daar ben ik volgens mij niet de enige in. Jij hebt toch ook meer betaald voor een ouwe Speedy dan dat een nieuwe kost?
Het gevoel om in 1969 op de maan rond te lopen met zo’n horloge is genoeg om de prijs te verantwoorden. Ik snap het volledig.
Zonder de draad eerst door te lezen:
14060M
Daarnaast zou ik zelf een dresswatch toevoegen, dus niet “sportief/dresser”. Montblanc Heritage Chronometrie Ultra Slim
Maar als je persé toch sportiever wilt:
GS superquartz, gebruikt wel te doen met dit budget naast de 14060:
edit: Draad doorgekeken en er staan meer 14060’s. Niet heel raar verder.
My bad, sorry.
Ik ehh… moest even kuchen. Ik zal maar niet zeggen dat ik matchy vlinderstrikjes en pochetjes heb. Like… a lot.
Oale rammelbak.
Vind die nieuwe brede kast/lugs gewoon te lomp; net als jij vermoedelijk
Ik ben daarin anders, enige sub die me trekt zijn die nieuwere ‘broadbacks’.
Rammelt geen mm aan mijn Speedy. Aan jouw jubilee ook niet vermoed ik? Ow wacht…
Da’s leuk (lees: erg erg leuk! ) maar dat is toch niet hetzelfde!
Ik mijn geval wordt ik dan (helemaal) in het hokje van een “standaard flamboyante nicht” gestopt en da’s mij net iets teveel van het goede. Ik heb meer eigenschappen!
Ach, ik draag ook een 45 mm PRS 516 op een net geen 16 cm pols.
Maar die maat is inderdaad geen pluspunt.
Dussss… mijn keuze zou een 145.012 zijn. Wel ééntje op de flatlink scoren. Kan je wat afwisselen.
Dit krijg je niet geevenaard voor dat budget.
Ah ja, dat wil je niet. Check.
Toch zou een DJ je goed staan. Kan ik je niet overtuigen?
Ik wist dat je ging happen.
Ja, omdat het BS is. Ouwe Speedy’s zitten écht goed in elkaar