Waarom ben ik zo goedgelovig? Het leek me echt een toffe gemeenschap.
Ik vind het een fijne gedachte dat ik mijn horloge soldaat kan maken in slechtere tijden. Laat hem dus zijn waarde houden.
Yup.
Dat heeft geen reet met prijs te maken, maar alles met microrotors, ontwerp en stijl. Als ik er een voor 100 ballân kon scoren, mint, of voor âde hefltâ zou ik 'm in de kist leggen, dragen, onderhouden en niet meer weg doen. Zo makkelijk is dat.
Ik betaal niet voor âexclusiviteitâ, Anders gezegd: Exclusiviteit heeft geen reet met geld te maken, maar met âin the knowâ zijn en met productieaantallen.
Zo durf ik te beweren dat mijn Meister Driver exclusiever is dan menig luxe-horloge van, eh, merken die vele horloges meer maken, omdat ik nummer 504 van een nauwelijks verkopende en geproduceerde serie heb.
OK, hij is horologisch ook niet bijster interessant, maar ten minste niet nummer 1.953.129 uit 10.000.000.
Als het dan technologisch ook nog weinig onderscheidend is houdt het wel een beetje op, ja.
Is niet in geld uit te drukken. Dat zijn namelijk mijn horloges. Die van mij zijn. Met mijn littekens er op. En die van mij blijven. En dus geen reet aan geld opbrengen.
Kortom: Halveren please, dan is alles wat ik er in de toekomst bij koop goedkoper.
Heerlijk lijkt me dat! Een Invicta voor 10 euro!
Halveren die hap natuurlijk. Mijn duurste horloge slechts de helft waard ? Top, koop ik er nog eentje.
Als je dan bedoelt dat ik een daytona tegen list kan kopen ben ik voor. Anders niet.
Halveren? Ja als iedereen die tot nu toe volledig heeft betaald de helft terug krijgt!
Halveren? Nee als bovenstaande niet gebeurt!
Halveren natĂșĂșrlijk dan trek ik daarna de halve Omega Boutique leeg!
Voor de helft kan die Ă©ne er komen dus meteen klaarđ
Gewoon doen. Fantastisch investerings moment. De huidige waarde is gebaseerd op de vraag van het publiek. Wanneer de waarde halveert wordt er nog meer verkocht en stijgt de vraag alleen maar. Dus geef het een tijdje en je betaalt opeens 20k voor een daydate. Alleen heb jij hem dan voor 5 gekocht