Dan zou ik m ook niet willen.
De waarde mindering maakt minder uit, het is meer dat de grens voor n horloge gepasseerd wordt. Ik kan nu ook direct een rose Speedy ophalen voor dat geld, vind ik misschien nog wel vetter dan de 6119. Ga ik wachten & afwachten totdat het allemaal idioot veel duurder wordt?
Het meeste ligt toch in de kluis, plezier wordt minder. Een PP of volgouden Speedmaster, draag je dat nog buiten de deur? Weg lol icm de prijsstijgingen.
Gouden speedmaster niet meer te krijgen per direct omdat ze daar ook wachtlijsten hebben?
Of dit t plezier vergalt? Geen idee. Grote stad is icm korte mouwen voor mij geen Rollie meer. Maar zelfs met lange mouwen is dat geen garantie meer. Pp kennen minder mensen maar dan toch.
Maar ja, ook maar weer 14000. Weet je wat, ik neem een Santos en zo’n hard roze chronograaf. Heb ik nog 9000 over voor een reis naar Japan om daar een Citizen Chronomaster quartz op te halen voor 1400 ballen. Als GADA.
Die hacking seconden is wel een verbetering, maar zoiets zou voor mij nooit een grail zijn ivm ontbreken van enige complicaties.
Een grail hoort een complicatie te hebben vind ik.
Jongens wat n snoepjeswinkel hierboven. Ga rustig door, ik ga me eens in de diverse schoonheden verdiepen.
Er staat zeker wat tussen, ook van merken waar ik nog niet zo in zit.
Bam. Klaar. 100% match, inclusief opgerekt budget. Daily. Sportief, Dressy. Mooie complicaties. Wordt alleen maar meer waard. Tijdloos. Geen Pepsi waar elke boef naar kijkt. End game…