Stel nou dat…

Dan zou ik m ook niet willen.
De waarde mindering maakt minder uit, het is meer dat de grens voor n horloge gepasseerd wordt. Ik kan nu ook direct een rose Speedy ophalen voor dat geld, vind ik misschien nog wel vetter dan de 6119. Ga ik wachten & afwachten totdat het allemaal idioot veel duurder wordt?

Het meeste ligt toch in de kluis, plezier wordt minder. Een PP of volgouden Speedmaster, draag je dat nog buiten de deur? Weg lol icm de prijsstijgingen.

1 like

Zijn die er voor de max 30k ?

Ptvr, weer eens overheen gelezen.

On the other hand; een 5513 kun je niet echt een

noemen

Rolex ben ik geen fan van maar voor de Cellini krijg ik wel de handjes op elkaar, heb je hem dan eigenlijk al in de collectie die ene Grail?

Om toch een voorstel te doen
43707b828d1a960685a0b3ae165f0e7862100104_1_690x457 c1b6831edf53f22678bca937ce4a240b0a5c5ff4_1_690x457
Waarom? Check die wijzerplaat, micro rotor en had ik al iets gezegd over de wijzerplaat :heart_eyes:

Een gouden gs ik ook wel verleidelijk

Of toch een gmt

Oke, ik denk toch dat 1 ongeveer 2 tot 3 te weinig is

8 likes

Gouden speedmaster niet meer te krijgen per direct omdat ze daar ook wachtlijsten hebben?
:sweat_smile:

Of dit t plezier vergalt? Geen idee. Grote stad is icm korte mouwen voor mij geen Rollie meer. Maar zelfs met lange mouwen is dat geen garantie meer. Pp kennen minder mensen maar dan toch. :astonished:

Gongs horen in Shinto tempels thuis.

Die zijn wel leuk.

Maar ja, ook maar weer 14000. Weet je wat, ik neem een Santos en zo’n hard roze chronograaf. Heb ik nog 9000 over voor een reis naar Japan om daar een Citizen Chronomaster quartz op te halen voor 1400 ballen. Als GADA.

1 like

Die hacking seconden is wel een verbetering, maar zoiets zou voor mij nooit een grail zijn ivm ontbreken van enige complicaties.
Een grail hoort een complicatie te hebben vind ik.

Die onderste is erg fraai, zeker in rose.

1 like

Ik ben blij met mijn 7234R. Rose en travel time voldoet wel aan mijn eisen qua grail materiaal.

Overigens is dat voor TS wellicht ook een leuke optie.

1 like

De JLC Calendar Chrono bedoel je zie ik nu. Zeker geen dresser.

1 like

Ik jou wel van jouw ‘out of the box’ gedachtes​:joy::+1:

1 like

Ik moest m even googlen, maar sehr schon👍

3 likes

Jongens wat n snoepjeswinkel hierboven. Ga rustig door, ik ga me eens in de diverse schoonheden verdiepen.
Er staat zeker wat tussen, ook van merken waar ik nog niet zo in zit.

1 like

Foto’s: a blog to watch.

1 like

Bij een budget van 30k zou dit voor mij persoonlijk de enige kandidaat zijn. Geen concurrentie.

2 likes

Klopt:

1 like

Of buiten de Calatrava wachtlijst om iets anders met een “C”? De Citizen Caliber 0200 bijvoorbeeld.

Dat is[quote=“SybrenAnne, post:92, topic:416210”]
Prachtig caliber, prachtige plaat. :heart_eyes:
[/quote]

Mee eens!

Die tekst maakt het horloge inderdaad niet mooier…

1 like

Goed punt!

En anders een gouden 1680/8 of anders toch een dikke vette Universal Genève

..
En zo is die helemaal leuk:

6 likes

Bam. Klaar. 100% match, inclusief opgerekt budget. Daily. Sportief, Dressy. Mooie complicaties. Wordt alleen maar meer waard. Tijdloos. Geen Pepsi waar elke boef naar kijkt. End game…

5 likes