Stel nou dat…

Dus onderscheidend van veel andere horloges, ik wil hem wel hoor met die kromme wijzer zolang die de sec. netjes aantikt :wink:

Zeker. En een gigantische bende dat ontwerp.

3 likes

Tja, smaken verschillen he. Staat een nieuwe op MP van een handelaar voor €23.000,00 daar valt aan te verdienen :stuck_out_tongue_winking_eye:

:rofl:

Dat wist ik niet, maar nu ik nog eens kijk, inderdaad, de 0-60 schaal had me iets duidelijk kunnen maken.

Hmmmm. Het blijft een einzeiger. Ik merk dat ik digitale horloges niks vind, en dus jumping hours ook niet, en dat een regulateur wat mij betreft drie wijzers hoort te hebben. Want ja, een regulateur zonder secondewijzer is natuurlijk niet bijster accuraat te gebruiken.

En als nagel in de doodskist: die ene wijzer die ze dan hebben geplaatst vind ik niet mooi.

Smaken är som baken, zou men in Zweden zeggen.

1 like

Topic staat al een paar dagen stil. Nieuwe suggestie, je bent al bekend met de kwaliteit van Tudor, dus wat past binnen budget, maat, etc; de BB58 in goud

:heart_eyes:

2 likes

Ja ook n mooi ding. Tudor kwaliteit is dik in orde.
Ik voel langzamerhand wel n beetje richting naar n JLC, gouden Omega Aqua Terra of gouden Zenith El Primero ontstaan…

Suggesties nog steeds welkom.

Zo jammer van alleen deze leren band er op.
Maar bij een volledig goudenn band was hij helemaal onbetaalbaar 🥲

1 like

Je krijgt er ook een nato strap bij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar heren toch…, Rolex heeft er wel 6 gemaakt in staal, ref 6611 , en ook nog een proto

dat jullie dat niet weten… :slightly_smiling_face:

2 likes

I’m here to learn, Ron. Here to learn! :wink:

1 like

het is ook een heel zeldzaam ding, gemaakt als prijs voor afgestudeerde uurwerk techneuten en volgens mij nooit officieel verkocht. Dus ik speelde een beetje vals :slightly_smiling_face:

Als hij nu nog in de familie is dan is het toch een gouden geworden…

1 like