De Skydweller is intens lelijk (vind-ik-disclaimer) en inderdaad, de Airking is ook niet echt aantrekkelijk (vind-ik-disclaimer). Rolex moet misschien niet trachten zich te profileren anders dan met hun heritage. Anderzijds zullen we nog wel een páár mensen op marketing hebben zitten.
Bovenstaande opmerking van @AmsterdamVintageWatches is gewoon een stelling/mening (en eigenlijk ook een feit). Ik ben het eens dat de huidige Tag Heuer collectie voor 95% een grote aanfluiting is (op de Monaco, Autavia en enkele Aquaracers na)
Daar kun je (@Victor70) het niet mee eens zijn, maar dan is het wel weer erg makkelijk en laag om de handelaar kaart te trekken. Jasper geeft gewoon zijn mening en zou niet weten waarom hij als mede HF-lid dat niet zou mogen doen. Daarnaast werd hem een vraag gesteld waarop hij gewoon antwoord geeft. Treurige opmerking @Victor70, foei!
En volgens mij is Jasper ook echt wel een liefhebber. Niet zomaar een handelaartje. Iedereen heeft het recht om zijn mening te uiten of feiten op tafel te gooien.
Ik vind dat je je als handelaar net wat voorzichtiger moet uitdrukken v.w.b andere leveranciers en fabrikanten dan gewone liefhebbers. Komt op mij wat netter over.
Mijns inziens geeft hij gewoon netjes antwoord en formuleert hij het ook normaal en bescheiden. Ik ken mensen (moi😅) die soms wat stelliger en meer recht voor z’n raap zijn.
Ik vind een handelaar die eerlijk zijn mening (als mening) verkondigt een stuk verfrissender dan een handelaar die op z’n tenen loopt om z’n handel en relaties te beschermen.
Ik ben een keurige heer, van onbeschoftheid kunt u mij niet betichten. Ik heb hier nog nooit een persoon onheuselijk bejegend. Dat ik een merk er soms van langs geef wanneer ik mijn mening ventileer dat is mijns inziens wat anders. We hoeven hier ook niet de hele dag alleen maar bomen te knuffelen, soms mag men ook kritisch zijn…
Vandaag ter dag vindt er een vertrutting van de maatschappij plaats (ook hier op horlogeforum). Wanneer iemand een stellige/uitgesproken mening geeft en men is het er niet mee eens is dan wordt meteen de racisme/seksisme of onbeschoft kaart gespeeld. Men schiet meteen in de verdediging en voelt zich persoonlijk aangevallen. Vervolgens vindt er een hoop huiliehuil plaats en voelt men zich beledigd. We all need to grow some balls. Trek je niet altijd alles persoonlijk aan. Een mening is maar een mening. Als iemand bijvoorbeeld mijn Tudor of welk horloge dan ook lelijk vindt of wat dan ook boeit dat mijn geen ene joker. Ik zal er geen seconde minder om slapen of minder blij mee zijn.
Ik vrees dat ik het toch vierkant eensch moet zijn met @AmsterdamVintageWatches. Heuer, dat was leuk, maar sinds TAG er bij kwam is het niet veel soeps. En dan heb je nog mazzel dat ik die rare verstappen-quartz niet noem.
Dure rommel.
Pardon. Maar daar zit toch echt serieus GS of OP geld tussen die modelletjes.
Het spijt me, maar ik vind veel TH ontwerpen vulgair. Wel met de caveat dat ik dit soort dingen echt, echt mooi vind:
Je zegt zelf dat sommige wat stelliger en meer recht voor z’n raap zijn.
Dat is iets meer dan een mening en dan komt het eerder onbeschoft over( niet dat ik er wakker van lig).
nu het toch over Tag Heuer gaat.
Mogen jullie, ook @RLCeen ongezoute mening geven over wat jullie van deze tag vinden. ( niet naar mijn trui kijken, lol)