Stelling: Rolex is het beste horlogemerk ooit!

Ja , zover naar beneden zoek ik natuurlijk niet …:rofl:

Ik denk dat hij bedoelt: om een Rolex te kopen moet je geld verdienen! En daar heeft hij wel echt een punt hoor! Ik merkte dat bij de aanschaf van mijn Rolex ook… maar gek genoeg ook bij mijn andere horloges die niet-Rolex zijn!

Its About the money.

En laten we horloges niet een statussymbool maken maar verzamelobjecten waar wij horloges hobbyisten van houden. Het is jammer dat er een associatie is met meten aan elkaar. Als ik iemand zie met een mooie vintage omega die er van kan genieten en er 400 piek voor heeft betaald dan echt top! Als je met een Casio van 50 piek blij bent dan ook echt top!

3 likes

:joy: Lekker subtiel voor degene die dit niet snappen :ok_man:

3 likes

@RBK Dat is toch van WC eend ?? :sunglasses:

Toeval bestaat… :sunglasses:

1 like

Ik doelde op reactie nummer 19 destijds (ik weet niet hoe je dat moet selecteren ;))

Daar staat naar mijn mening dat ik een Rolex moet verdienen door een bepaalde prestatie te behalen.
Met die mening ben ik het nog steeds niet eens.

Je reactie kan ik me wel heel goed in vinden trouwens.

1 like

#WZRWZDB

Wij zijn Rolex wij zijn de beste.

Van Ajax afgekeken dit: WZAWZDB.

Groeten,

Noel.

1 like

Dat snapte ik. Maar om het hele gebeuren van: Uiteindelijk wil iedereen een Rolex :wink: Kon men nu ook volstaan met deze afkorting :grin:

1 like

Ja sorry, was te lui. Maar als ik het zonder context had uitgeschreven, loop je weer de kans dat mensen denken dat ik serieus ben.

3 likes

Over Rolex heb ik niet zo’n mening. Over de onderhand stomvervelende sfeerverpestende discussies wel.

Wat is je mening daar over dan?

tenor (2)

Dat ik het gezeik wel zo’n beetje zat ben, en steeds meer topics op negeren zet. Deze ook zometeen. Als het ooit al lollig was om zo tegen een merk aan te schoppen (of het op te hemelen) dan is dat allang over zijn hoogtepunt.

2 likes

Weet je wat nog langs niet op zijn hoogtepunt is?

sorry, te makkelijk…

Ben het helemaal met je eens. :blush:

Het wordt er niet beter op (de discussie dan hè? Niet het merk natuurlijk :thinking:).