Dat stoort mij dan weer minder. Wel een puik rotortje trouwens
Grappig, dat stoorde mij dan weer niet zo. Of sprong me niet meteen in het oog iig.
Waarschijnlijk omdat het twee regels zijn, al is het zo, om 10:10 wel druk.
Ik zou wel een andere tijd willen zien hoe dan de balans is.
Ik denk niet dat het veel zal uitmaken eerlijk gezegd. Wat mij ooit geleerd is dat je een goed ontwerp moet kunnen omdraaien. Dus ondersteboven bekijken, als de nadruk voor het oog een kant uit gaan is er iets niet goed in verhouding.
He, interessant! Je hebt gelijk, ondersteboven is de balans inderdaad niet goed. Lijkt asymmetrisch.
Weer iets geleerd!
Het is een grafische vuistregel maar gaat voor meer dingen op. Overigens hoeft het niet perse symmetrisch te zijn, is ook lastig voor horloges doordat je vaak met andere elementen te maken hebt (datum, power reserve, subdials etc.).
Of een datumvenster van normaal formaat, of géén datum. Dit is vleesch noch visch.
Vossenjacht
Ik ben dan ook geen heer van stand. Ik dacht dat ze er met zo’n hele meute naar op één durfden te jagen.
Jagen?!
Je struikelt bijna over die beesten
De techniek van dit horloge onderscheidt zich niet van andere top modellen echter hun marketing is de grootste en duurste en dat betaalt zich uit, echter een Lange en Sohne is duidelijk een betere kwaliteit horloge en zo kan ik nog wel een aantal namen noemen zoals b.v. een Zenit of een patek Filippe etc.
Geen van deze merken is bij mij bekend…
Spijker op z’n kop, dat is inderdaad het effect van marketing
[edit]
Ik snap sarcasme niet
[/edit]
Nog maar te zwijgen over “Rollo” en “Rolli”
Dit maakt @tompj zooo boos
Misschien maar wat oranje fruit in een sok , dan kan @HanDavinci dit er even uit slaan her en der.
Die Han…
Beetje overdreven die many firsts
…… veelal goed gekopieerd of gekocht. Lees svp De Rolex Mythe op
Nauwelijks een serieuze complicatie in de line-up, chronograaf uurwerk van Valjoux toen er al lang automaten waren, en Abraham L. Breguet maakte 300 jaar eerder ook al nauwkeurige horloges. Prima merk hoor, dat Rolex maar zo zijn er vele. Omega maakt allang betere uurwerken ( schokvrij, co axial, > 15.000 gaus ) en de wijzerplaten van Rolex waren echt niet de beste -wel kregen ze vroeger na verloop van tijd een ander kleurtje en dat is modieus tegenwoordig. Maar net als verkleurende lume zijn die over 10-20 helemaal vergaan en dan heb je een erg lelijk horloge naar mijn mening.
Er is wel Heel Veel handel in, meer dan in andere merken, en een aantal modellen zijn waardevast, ook meer dan bij andere merken. En de handel bepaalt het verhaal en dat wordt me toch een partij uitgevent en nageblaat…
Voldoende hele goede merken, maar er is er niet 1 De Beste, tenzij je in die handel zit. Dan snap ik het wel !
Lijstjes te kust en te keur, hier staat Rolex nog niet bij
https://www.forbes.com/powerful-brands/list/#tab:rank
en hier pas op nr 5
Met jaarlijks 1.000.000 uitgepoepte exemplaren schrijf ik voortaan Rolex als Roleks.
Yeah!
#WZRWZDB