Stelling , weinig voor veel geld of meerdere horloges voor hetzelfde

Ik ben ook van de vintage horloges, maar ik moest toch echt keuzes maken.

10 likes

daarom ging ik van 10 k uit , dat gaat bij jouw niet lukken denk ik :smirk:

1 like

Ik ga liever voor 10 horloges om de pols, dan 1 in de kluis. Of ging ie verhouding alleen op voor vogels in de lucht :upside_down_face:

Zo heb ik variatie zonder te hoeven flipperen.
Hooguit fifferen :wink:

hoe doe je dat , 5 aan iedere kant ? :upside_down_face:

1 like

Exact 3 (mits dat er een beetje rek zit op die louter willekeurige 10k) :wink:

6 likes

:wink:

3 likes

:joy:

Bij mij persoonlijk is de collectie in de loop der jaren gegroeid naar hetgeen het nu is en had ik nooit durven dromen dat het de waarde die het nu heeft zou vertegenwoordigen. Ik heb verschillende horloges. Van een Casio f91w tot een Sub en daar tussenin bezit ik bijvoorbeeld nog een mooie vintage Seiko.

Ik vind het ontzettend jammer als mooie horloges alleen maar in de kluis liggen. Krasjes horen er gewoon bij. Daarnaast is afwisseling voor elke gelegenheid wel prettig. Tijdens het sporten draag ik het liefste mijn G-Shock bijvoorbeeld.

2 likes

Voor mij dan max 2 horloges, één bijzondere daily en één zeer speciale

2 likes

Meerdere, en voor minder geld. Ik hou van afwisselen, ik geloof niet in grails, en ik word zenuwachtig van dure spullen.

Dat gezegd hebbende: de definitie van “dure spullen” schuift met de jaren wel een tikje op. Dus vraag het me over 5 jaar nog eens :slight_smile:

Een onmogelijke keuze.( Voor mij dan ) Als ik al 10k voor een horloge over zou hebben,zou ik het er nog niet aan uitgeven als ik niet nog 10 k zou hebben liggen voor nog minstens 20 andere horloges . En zelfs dan niet.Regelmatig wisselen is te leuk.

1 like

1

1 like

Goed verhaal, lekker kort :rofl:

1 like

Ik vind one piece te weinig… maar ik wil er ook geen 100.

Ik wil eigenlijk niet boven de 8 ‘serieuze’ horloges. Misschien wat shitters ernaast.

Krijg de zenuwen als er thuis meer liggen…

1 like
1 like

voor mij is de spanning het leukst , als ik weer iets op de kop heb getikt , en ik de brievenbus hoor klepperen of de post aan de deur . zou het mee of tegen vallen ??

dat kun je met horloges van 10 k niet te vaak doen denk ik zo .

en daarbij kan ik van een mooi bandje net zo blij worden :smiley:

2 likes

even lekker schoonmaken , glaasje polijsten en zo . dat is het leuke van oudere horloges

Voortaan een daily beater en misschien heel misschien een erbij

Meerdere, maar niet meer dan 20 (hoop ik).

1 like