STEMMEN HF foto challenge #24 - Thema: Culinair

Beetje vreemde vergelijking misschien en ik hoop dat ik geen gelijk krijg maar euhm…

Vroeger draaide het Eurovisie Songfestival ook om mooie muziek. Toen won Lordi ineens en we weten allemaal in wat voor een freakshow het daarna verwaterde.

2 likes

Maken we nu dezelfde vergelijking? Dan is ie niet vreemd. :joy:

2 likes

haha mijn antwoord met de vergelijking met Lordi komt exact 1 seconde na jou :rofl:

2 likes

+1.

Tot nu toe was het leuk, de regels waren niet voor niks strak. Een van de leukere dingen op t forum de laatste tijd. En nee, niet omdat ik het verzonnen heb, maar omdat het gezeur weg bleef.

1 like

Heren dagbrakers, wilt u uw discussie voortzetten in uw off-topic topic?

Dan houden we het hier bij de foto’s graag.

Dankjulliewel :pray:

En dat blijft het ook Erik, dit was een uitzondering die ook een keer moet kunnen.

3 likes

Mijn felicitaties aan de winnaar! Als je eens in de buurt bent, trakteer ik je op een broodje Swatch :wink:

2 likes

En inmiddels is @koekoek ook toegevoegd aan

De lijst van eeuwige roem.

Nogmaals felicitatie en ik ben benieuwd naar het nieuwe thema!

2 likes

Mijn oprechte felicitaties voor @koekoek! Ik heb mijn best gedaan, helaas was mijn best niet genoeg als je hebt moet opnemen tegen zo veel kwaliteiten. :dizzy:

13 likes

Gefeliciteerd @koekoek met toetreding op de eeuwige roem lijst. Die is binnen.

Heb er wel gemengde gevoelens bij als ik eerlijk ben. Tuurlijk is het geen profi wedstrijd en moeten we eea met een knipoog nemen.
Maar deze foto was eigenlijk echt kansloos. Geen kwaliteit en geen creativiteit. Dan vind ik t wat jammer dat hij toch wint.

Genoeg gehuild, op naar het volgende thema, ga ik ook weer meedoen.

1 like

Jouw foto is schitterend. De mooiste van allemaal. :ok_hand:

Kwalitatief heb je gewonnen, maar vlak voor de finish sloeg de koekoeksklan genadeloos toe. :grinning:

10 likes

Ah leuk. Gefeliciteerd @koekoek. Nieuwe thema ‘Horloge en Seiko’.

De foto was een inside joke voor de leden die ook het off topic deel bezoeken. Ik snap dat het voor de leden die daar niet kijken voor verwarring kan zorgen.

7 likes

Wat jammer een dergelijke reactie, ofschoon ik per ongeluk op de verkeerde foto heb gestemd is @koekoek gewoon de terechte winnaar.

Wil je nou zo vriendelijk zijn mijn nog openstaande vraag te beantwoorden koekoek ?

Ik denk het niet, wat heb ik ermee te maken?

Niks, dit was tegen diher81.

Je citeert een gedeelte van wat ik zeg maar het was slechts een goed verborgen grap :wink:
Dus ik begrijp niet wat je nu bedoelt, ik heb ook gewoon op koekoek gestemd. Vond het veel te japans allemaal, heerlijk die simpele prak :grimacing:

Ik vrees dat nu de gapen raar zijn en het een zooitje is

Dat bedoelde ik. Het was geen commentaar op jou, het was een vervolg op je opmerking. En dan is het erg grappig als ik Lordi post en een lid maakt tegelijkertijd dezelfde vergelijking.

1 like

Uit de magnetron volstaat ook voor @koekoek :blush:

1 like

foto 9 is vers vandaar

Geweldige foto ook! Heel leuk gevonden!