STEMMEN HF foto challenge #24 - Thema: Culinair

Ik heb op foto 1 gestemd, want daarin is een mooi verband gelegd tussen de kreeft (zeevrucht) en de Seiko (Save the Ocean).
Zo’n kreeft hoort culinair gezien in de haute cuisine thuis en in de oceaan :lobster:

Goed gedaan @HorlogeOpa :+1:

3 likes

Foto 13 :+1:t2: hele mooie foto!

Foto 9 is trouwens ook wel gaaf :sweat_smile:

1 like

Foto 3 heeft easter eggs. Er zit ook een kreeft in verborgen.

5 likes

Ha ha, creatief :+1::grin:

Mijn stem gaat naar #15

1 like

Aii, de spannimg is, om bij culinair te blijven, werkelijk om te snijden!
Wie gaat de lijst van eeuwige roem straks verrijken;
De schitterende technisch perfecte compositie van foto 12, of de creatieve eenvoud van foto 3?
Of krijgen we nog een inhaalrace van de meesterlijk gevonden foto 9 of de met een knipoog bedachte foto 15?
Wat een prachtige foto’s allemaal!
Stemmen kan nog tot dinsdagavond 21:30 uur.
Spannend!!!

ik stem op 6 want ik ben een narcist

3 likes

FTFY. Iets meer aandacht voor het geheel plaatje had leuk geweest, nu is het gewoon een shot met een knipoog. Is de lijst van eeuwige roem niet waardig, degradatie van de lijst.

3 likes

Mijn stem gaat naar foto 6. Straps van gefileerde vis was gewoon een erg leuk idee. Ik had eigenlijk verwacht dat deze foto veel hoger in de ranglijst zou staan.

2 likes

De komkommerstraps hebben een paar fotosessies terug gewonnen, daar kan een zalmstrap niet tegenop :sweat_smile:

1 like

Mee eens, echter mocht hij ter stemming niet ontbreken vond ik.
Waanzinnig hoeveel stemmen hij onverwacht toch behaalt.

1 like

Foto 3 heeft een jaren 50 look en feel waar ik erg om moet lachen. Mijn stem gaat niet naar de mooiste (foto 16) maar naar de leukste (3 dus)

4 likes

Ik ga op 3 stemmen. Of toch op 12. Die is eigenlijk het mooiste.

@Henk waar is mijn speedy gebleven? Of hou je niet van een goede wijn met een horloge?

Moeten er peperkorrels bij liggen? :laughing:

1 like

12!

Vind het een geweldige foto.

1 like

Peper én zout dan hè. :slightly_smiling_face:
Het was een moeilijke beslissing, maar ik moest toch keuzes maken.
Er waren gewoon tè veel goede inzendingen.

1 like

Foto 5 is echt geweldig

1 like

Dank je​:grinning::grinning:

1 like

Voor degenen die nog even in het inzendtopic willen kijken;

    👇

HF Foto Challenge 24 - Thema Culinair - De Inzendingen

     👆

Ook de foto’s die de stemronde niet hebben behaald zijn het bekijken waard!

Ik heb op 13 gestemd. Jelena en ik vonden 13 het coolst. Omdat het grappig was, en net eens wat anders, maar toch een goede foto qua belichting en zo.

Zij vond de Swatch (9) met vissekop een eervolle vermelding waard.

Ikzelf vond foto’s 2, 10 en 12 zeker briljant, maar de Sinn was gewoon erg leuk. Technisch vind ik 10 en 12 het sterkst. Waarbij foto 15 ook fantastisch is.

Maar het deelnemersveld is over het algemeen creatief en sterk, dit keer. Leuke wedstrijd, met leuk doordachte inzendingen ook al zijn de foto’s soms minder. 16 was leuk, maar niet zo goed belicht en scherp op het horloge, degene van nummertje 8 zou een andere tafel moeten kopen. Of een sprekender plank onder het bord moeten leggen, etc.

Als 12 wint is dat fototechnisch verdiend, al vinden we het motief iets, eh, generieker. Het zou een prachtige marketing-shot zijn voor Rolex. Echt tof gedaan.

19 trouwens ook hilarisch, net als 6 en 11 (Whaaaaat? Did they throw a watch in the bowl??? – aldus Jelena)

3 likes

Foto 3 heeft mijn stem, doet me denken aan eten bij oma vroeger :smile:

2 likes