Stemmen HF Foto Challenge #26

Beste mensen (Hugo de Jonge stem), dit is een moment waarop wij ons realiseren waartoe wij hier op aarde zijn. Horloges. U zei? U hoorde het goed, horloges. Vergeet de armbandjes, vergeet de suede loafers of kasjmier overjasjes. Horloges. Mag ik dat zeggen? Nee, eigenlijk niet want ik draag - om met onze HF hobbit van Texel te spreken - een

Maar ik zeg het toch. Omdat we volgens HF-orakel @Fate_Amenable_To_Change in een vrij land leven waar je alles mag zeggen. Daar verandert een mondkapje noch een net te bijdehante Servische schone iets aan. En zo is het. Leve het horlogeforum. Driewerf hoera.

Terug naar het thema. Toys for boys. We hebben gezien dat er door enkele vlegels en schobbejakken een loopje is genomen met dit thema, door ons overwegend pure en onschuldige forumleden, deelgenoot te maken van allerlei viespeukerij, Gelukkig hebben de meesten het thema met verve vertaald in een op de gevoelige plaat vastgelegde visuele lekkernij waar we nog lang van kunnen nagenieten.

Onder het genot van een Gulden Draak en een Rochefort 8 heeft de jury bestaande uit mijzelf en ondergetekende en met de zegen van @BeWatched, haar keuze gemaakt voor de genomineerden voor de HF Foto Challenge nummer zesentwintig: Toys for boys. We kunnen een heel verhaal houden dat het super lastig was om te komen tot de finale selectie maar dat zou geen recht doen aan de werkelijkheid. Ik had verwacht op 15 nominaties uit te komen, maar het liep anders. De 11 zekerheidjes waren zo gevonden. Die laatste 16 die ik overhad, daarvan zat de helft te dicht bij elkaar om er 15 van te maken. Dus werden het er gewoon het pollmaximum van 19 stuks.

Hier komen ze. Stemmen maar! De stemming sluit na twee dagen, dus op maandagavond 5 oktober en wel om 19:00 uur.

Foto 1:

Foto 2:

Foto 3:

Foto 4:

Foto 5:

Foto 6:

Foto 7:

Foto 8:

Foto 9:

Foto 10:

Foto 11:

Foto 12:

Foto 13:

Foto 14:

Foto 15:

Foto 16:

Foto 17:

Foto 18:

Foto 19:

Stemmen maar!

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

13 likes

Daar zitten toch wel veel goede foto’s tussen. Of heb jij ze allemaal een beetje opgepimpt Ide? :thinking:

3 likes

Haha, nee bedankt ik vond het thema verzinnen, inzendingen uitzoeken en zo’n poll maken al werk genoeg. :joy:

3 likes

Gewoon zorgen dat je niet meer wint :upside_down_face:

2 likes

Haha, komt goed.

2 likes

En goed dat je weer terug bent. Je smaak van horloges is er niet beter op geworden maar de smaakvolle teksten zijn gebleven :grin:

2 likes

Van mijn kennis van zaken heb ik het nooit moeten hebben. :sunglasses:

2 likes

Goed, on topic maar weer; ik ga stemmen

1 like

Ik heb op Han gestemd, moet een geinige challenge worden

1 like

Buckle up. :scream:

1 like

Han, dat is die wat goudkleurige Tudor toch he?

2 likes

is er ook een poedelprijs voor de inzendingen die de eerste ronde niet hebben gehaald?

1 like

mooiste vind ik toch 11 en 12! :+1:t2:

Jij hebt een Apple watch Ide :flushed:

1 like

Jij hebt natuurlijk helemaal weer niet opgelet @anon50762135, want nr. 8 is gewoon een archieffoto van @lasteraar.

Wel op gestemd omdat het desalniettemin de mooiste is.

2 likes

Twijfelde tussen de leukste (11) of de ‘technisch beste’ … het is de laatste geworden, foto 1 wat mij betreft. Fraai! :ok_hand:

Mooie selectie @anon50762135, ik zie dat ik me niet voor niks gehaast heb. Fijn, dank je wel! Ik weet inmiddels hoeveel werk het is. :sunglasses:

Ik zie overigens dat mijn toys door de boys niet helemaal begrepen worden. Heb ik nog zo mijn best gedaan om het allemaal een beetje leuk neer te leggen enzo. Nou ja, de was is in ieder geval weer gedaan! De andere foto’s zijn ook beter hoor. Dus. Toch nog maar even een soort van onafhankelijk stemadvies, … #stemop4

Proost! :beers:

1 like

Dat het een archief foto is was mij glashelder. Gewoon toegestaan volgens mij. Zijn de regels niet expliciet over en inderdaad een dijk van een plaat. Bovendien trakteert David ons al eeuwen op puike foto’s, dus deze deelname lijkt mij meer dan op zijn plaats.

2 likes

Goed werk mr pentax

1 like

Goed werk mr durex

2 likes

Hahaha, heb je die zomerfoto nog?

1 like