Stemmen HF Foto Challenge #26

Nee.

1 like

Als jij nou met je golfballetje deze challenge wint en een obvious thema uitkiest voor de volgende challenge, kan ik hem insturen. :joy:

2 likes

Klopt.
Ergens onderweg is onderstaande mbt. een ‘archieffoto’ wel uit de template verdwenen trouwens:

–
PS Het leukste is uiteraard om een foto te plaatsen die je speciaal voor deze fotowedstrijd hebt gemaakt en dus niet eentje die uit je archief komt. Dit maakt het net iets spannender.

:beer:

1 like

Als echte Star Wars fan is er voor mij maar een optie foto 5, maar het zijn echt allemaal geweldige foto’s.
Ben zeer benieuwd wat de winnaar als volgend topic gaat verzinnen.
Deze was geweldig!!

1 like

Ah. Ik heb het gewoon van de vorige challenge overgenomen. En dan nog is het meer een advies dan een verplichting. :wink: Vriend @lasteraar is wat mij betreft hoe dan ook de uitzondering op de regel. Die beste man heeft allerlei foto’s gemaakt toen er nog geen HF Foto Challenge te bekennen was. :upside_down_face:

1 like

Dat zeg ik! :rofl:

PS @HanDavinci, bij welke golfbaan heb je die drivingrange balletjes ‘weggeslagen’?

Bij een Twentse!

c1ea0746c4ff3309ca1281e22cb54468

5 likes

Hoe noemen ze jou daar inmiddels? Chef plaggen?

2 likes

Tukker Woods, gap.

7 likes

Helder. :see_no_evil:

1 like

2 likes

Yeah! In ieder geval geselecteerd :v: thanks IDE. Dit geeft mijn zelfvertrouwen zo’n enorme boost :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er zitten zeer fraaie plaatjes tussen :ok_hand:

1 like

Koekoek mag de volgende weer organiseren :joy: En daar heeft ie Ă©cht zin in :laughing:
De leukste foto, kan er niks anders van maken, nr 11.

2 likes

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij alweer een uitstekend thema heeft bedacht.

1 like

Nagorno-Karabach?

1 like

Ik heb nr 1 gestemd. Technisch gewoon de beste foto i.c.m. een gezonde dosis humor :joy:

1 like

Dat of bdsm. Fat C pakt nu al zijn camera.

2 likes

Kan je me trouwens wel wegdragen, het meest saaie land ter wereld uitkiezen voor een fotowedstrijd.

Snappen ze hier niet :hushed:

1 like

Ik dacht altijd dat jullie het zonder deden

3 likes

Puur uit nieuwsgierigheid, maar was m’n Terminator niet leuk/mooi genoeg of toch gediskwalificeerd vanwege de ‘wristshot’?

1 like