Stemmen HF Foto Challenge #26

Het eerste. :smile:

1 like

Nr. 8.

Ook omdat daar ‘mijn’ horloge op staat.
Mooie foto @lasteraar :ok_hand:

2 likes

Al best veel gestemd. Maar onvoldoende op foto 17! Onbeschaamde promotie :sunglasses:

#votefor17

waar stemmen we eigenlijk op? het horloge, het thema, de foto, of op de fotograaf?

ik vind alleen het horloge op foto 6 mooi, qua thema is foto 11 de beste, maar foto 1 is technisch natuurlijk superieur, keuzes, keuzes

Ik vond het lastig dit keer.
Ik heb gestemd op de mooie zwarte compositie van 14!

1 like

Een mix van dat alles.

1 like

Zal voor iedereen anders zijn. De fotograaf zal me echt een worst zijn, het horloge eerlijk gezegd ook als er maar een horloge in beeld is dat past bij het plaatje. Ik kijk zelf vooral naar creativiteit irt. het thema en ook of iemand even zijn best heeft gedaan ipv. een archieffoto te pakken. Iedereen heeft zo zijn eigen overwegingen, prima!

choices-gif

#stemop4

4 likes

Dus op nr 7.
Maar heb wel me bedenkingen met de Fotodief in de commissie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wie heeft welke foto gejat?

2 likes
3 likes

Haha goed gevonden, nice, nice. :sunglasses:

2 likes

Upje. :smiley:

e111c-stemmen

4 likes

Stemmen mensen! Het is pas voorbij als de dikke mevrouw zingt.

2 likes

proficiat @koekoek

2 likes

Dames en heren. Jongens en meisjes. De winnaar is bekend! Het is niemand minder dan onze vriend @koekoek! Die ook al de Culinaire challenge won.

Gefeliciteerd man! Klasse!

Alle deelnemers bedankt voor het meedoen, @Oni en @apeks het was net niet genoeg jongens maar jullie hebben een mooie score behaald. Chapeau!

Oh en allemaal natuurlijk bedankt voor het stemmen. Gegroet!

We sluiten af met een mooi liedje in de stijl van de winnaar.

18 likes

Gefeliciteerd Koekoek!

2 likes

Daar is ‘ie weer …

afbeelding

Fotograaf @koekoek met de leukste foto van allemaal. Terechte winnaar! Van harte met je tweede eeuwige roem … :beers: :clinking_glasses:

Team @anon50762135, dank jullie wel!
Was een leuke ronde. :camera_flash:

3 likes

Jij bedankt voor het inkijkje in de verdeling van de huishoudelijke taken in huize @junior. :upside_down_face:

6 likes

:joy:

1 like

Proficiat @koekoek, mooie creatieve foto :+1:t2:

3 likes