Stemmen HF foto challenge #77 : Monochroom

Tijd om te stemmen op je favoriete foto van de foto challenge met het onderwerp; Monochroom. Er waren 28 mooie inzendingen, en als je met je ogen knijpt en naar het overzicht kijkt, is het thema best goed uit de verf gekomen!

Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.

Stemmen kan tot woensdag 31 augustus 20:00 uur

14 likes

Wat een prachtige inzendingen!

2 likes

2 en 17 zonder twijfel!!!

@Blufkakel, kneiter gaaf. Mijn stem heb je :+1:t3:

1 like

2, 3 en 7. Mooie foto’s , mooie composities en prachtig kleurgebruik :+1:t2:

1 like

5, 7, en 10 :v:

1 like

Mooie collage, Bro :ok_hand:

2 likes

Ik denk dat ik het nog nooit zo moeilijk heb gevonden. Wat een mooie inzendingen :+1:

5
12
17

2 likes

17, 12 en 11. Ik ben gewoon de enige die op 11 stemt :face_with_monocle:
Ik zie het wit, oranje en zwart in het horloge keurig netjes terug komen op de achtergrond (beetje simpel neergelegd, maar ok ok). Ik vind m leuk.

3 is van mij, leuk dat ik er weer eens tussen sta. Heb zelf op de G-shocks en de Fossil gestemd.

1 like

5, 10 en 17 vind ik toch wel echt topfoto’s hoor.
T zijn allemaal weer creatieve topstukken geworden, maar deze steken er voor mij met kop en schouders boven uit :grin:

1 like

Inderdaad! Niveautje hoor :metal:

Zitten zeker een paar hele mooie foto’s tussen … maar goed je mag er maar 1 kiezen :yum::+1:

3 stemmen :+1:t4: zie de regels boven in

We got ourselves a winner! @WatchWalker proficiat met de winst! Het thema goed uitgevoerd en zo zie je maar, meer horloges is altijd beter :wink: .
De tweede plaats voor de foto van @hoefnix. En de derde voor @WPS
Congrats!!

13 likes

Gefeliciteerd @WatchWalker :partying_face:
En @Bro bedankt voor de organisatie en het leuke thema met mooie inzendingen :+1:

2 likes

Gefeliciteerd!

Iedereen bedankt voor alle stemmen. Tegen het weekend kom ik op de proppen met het thema voor fotowedstrijd nr. 78.

7 likes

Van harte gefeliciteerd met het winnen van jouw prachtige foto @WatchWalker :+1:t2:, je hebt het verdiend!

1 like

En fotowedstrijd #78 is van start met als thema “verlies”!

2 likes