STEMMEN HF Fotochallenge #19 - Thema: Badkamer

Thema: BADKAMER

Maar liefst 27 geldige inzendingen, 't is weer een hele stapel …

Ik heb een persoonlijke selectie (… het is een voorrecht, maar ook een last! :see_no_evil:) gemaakt van 19 foto’s die doorgaan naar de stemronde. Meer dan 19 lukt helaas niet met de poll-optie, nou ja voor mij zijn het allemaal winnaars. Überhaupt, dat je de moeite doet een leuk kiekje te maken, top. Iedereen bedankt voor het inzenden van je foto! :ok_hand:

Maar goed, er kan er uiteindelijk maar één de winnaar zijn en dat bepaal jij met je stem. Daar gaan we dan. Hieronder alle door mij geselecteerde foto’s, in volstrekt willekeurige volgorde.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

3D224177-6C21-4775-B561-02CAA9D02FDE

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19

Breng je stem uit …

Moge de beste foto winnen! :camera_flash:

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

PS Woensdag begin van de avond sluit de poll en maak ik de winnaar bekend. Hij mag zich vast opmaken voor het organiseren van de volgende editie. Leuk joh! :wink:

4 likes

Foto 6🙌

2 likes

Vlug stemmen op je eigen foto of op de lelijkste!
Nee, geintje. Ik gun hem @koppie met nr. 2
Hoop dat ik daarmee niet m’n eigen glazen ingooi maar als het op één stem aankomt verander ik hem op het laatste moment gewoon :rofl::rofl::rofl:
GAME ON!

2 likes

Ik mis wel de typische badkamer foto, een wristshot op de wc

2 likes

Die mogen niet :crazy_face:

3 likes

Tja, je had hem kunnen inzenden. Broek op de kniëen, alles. Typisch.
Was wel afgekeurd, maar toch … :wink:

Mijn stem zweeft nog. Ik vind de foto van @FransT eigenlijk wel leuk. Het beeld doet me denken aan menig maandagochtend, na een avondje ‘studeren’ of een gemiddelde zomerse zondagmorgen vlak voor de eerste hockeywedstrijd. Het eten zag er meestal wel net iets minder vers en een beetje ‘tweedehands’ uit. Verder klopt het plaatje helemaal! :sunglasses:

5 likes

Zitten weer leuke foto’s tussen, ik vind met name foto 2 erg goed gelukt! :+1:

2 likes

Ik ook. Daar heb ik dan ook op gestemd. Wel een klein minpuntje dat die datum niet weg is gehaald. Slordigheidje…

3 likes

Ja klopt, maar aan de andere kant verbergt het wel dat de foto iets te ver naar onderen is genomen. :slight_smile: :wink:

3 likes

Twijfel tussen 2 en 8. Mogen van mij beide winnen.

2 likes

Omlaag scrollend in de hoop er weer bij te zijn en jaaa 19de foto …thx @junior voor mij is dat al een winst op zich .
Iedereen veel succes dat de mooiste foto mag winnen en scrol zeker tot de laatste :grin:

Mjjn stem gaat naar @GiveMeYourDough wat een klasse foto man ! :ok_hand:

4 likes

Aan creativiteit wederom geen gebrek. Kwalitatief zitten er ook weer super mooie foto’s bij.
Stem is naar foto 7 gegaan.

2 likes

Gestemd op 6, maar was dit keer erg moeilijk kiezen hoor.
Zitten wel 5 of 6 kanshebbers bij.
Chapeau!

2 likes

Foto 7 geworden! Mooi. 2 was ook een goede optie, alleen zeer zonde van die datum. Volgende keer beter!:wink:

3 likes

Veel mooie foto’s! Maar 7 krijgt mijn stem :love_you_gesture:t3:

3 likes

Erg creatief weer. Ik vond 6 absoluut de mooiste compositie.

2 likes

Voor mij foto 11 vanwege het spel met kleuren. ook goeie compositie. 2 en 7 zijn ook erg geslaagd. Ook leuk dat ik niet weet op wie ik stem. :+1:

2 likes

Ik hou ook van jou hoor😂

2 likes

:heart:

2 likes

Heb ik eens een nieuwe camera gekocht om eens knappe plaatjes te schieten, zet hij automatisch de datum er in :joy::joy: Moet ik nog ff uitzetten in de instellingen :face_with_raised_eyebrow:

Ja, ik lag plat op mijn buik in de badkamer met mijn nieuwe camera op de grond. En maar schuim maken, maar de camera moest niet nat worden natuurlijk :grin:

1 like