STEMMEN HF Fotochallenge #19 - Thema: Badkamer

Jammer dat daar geen foto’s van zijn genomen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Hoe dan ook, het is een mooie foto. Met gevoel voor het mooie plaatje…

3 likes

facts-34-2

:joy::joy::joy:

3 likes

Is altijd lastig om net het juiste plaatje te maken. Er zijn zoveel mooie inzendingen en ik sta er versteld van dat ik al zoveel stemmen heb gekregen. Wist niet wat ik zag vanavond. Ben gewoon aan het werk en heb even snel ingelogd om te kijken wat de uitslag deed voor zover :shushing_face:

1 like

Nr 14. Het rugnummer van El Salvador. De foto is niet helemaal scherp, maar ik vind hem esthetisch wel het meest geslaagd. Goeie compositie, zwart wit, nice gedaan!

2 likes

Whoo! Dit wordt billenknijpen van spanning! :smile: Go fluffy scheerkwast, go! :joy:

2 likes

Ik ga voor foto 18 wat een heerlijke foto @FransT :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

14 is top

2 likes

100 stemmen! WOW. :star_struck:
Gaat lekker, in een paar uur tijd … op naar de 200.

1 like

Ik ga absoluut voor nummer 11!
Nonchalant de nog sproeiende douchekop op rood dames lingerie gooien, zijn horloge er achteraan en dan nog de tijd vinden om er een foto van te schieten voor hij aan andere dingen denkt vind ik de hoofdprijs hier waard!

2 likes

Ik op nr 7 :+1:t4:

4 likes

Gestemd op 14. Komische is dat als ik stem ik altijd bij de minste stemmen zit. Wat zou dat toch zeggen?..

3 likes

Ik twijfelde tussen #2 en #14.
Gezien #2 met het aantal stemmen nu toch wel gaat winnen (en terecht), geef ik mijn stem aan #14. Die verdiend meer!

2 likes

Kzeg toch. Jij wint :slight_smile:

2 likes

Je kunt nog ongeveer 24 uur stemmen op de voor jou mooiste of leukste foto. Ik ga niet zeggen dat het heel erg spannend is, gezien de huidige tussenuitslagen maar dat kan het nog wel worden. Jouw stem telt namelijk ook gewoon mee … :wink:

giphy

In ieder geval zou het leuk zijn als we de 200 stemmen gaan halen! :champagne:

3 likes

Hoeveel fake accounts moet ik nog aanmaken om te kunnen winnen?

6 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Goed om te zien dat de mooiste foto nog op kop(pie) ligt. Wordt een terechte winnaar. Daar gaan ook 200 stemmen niets aan veranderen @junior :smile:

2 likes

Foto 7 vind ik prachtig.

2 likes

happy-wake-up-GIF-by-Comedy-Central-downsized_large

Iedereen wakker?
We hebben nog een middagje te gaan voordat ik een winnaar bekend ga maken!
:star_struck: :checkered_flag:

Er tekent zich al een soort van overwinning af voor ‘the boss’. De tweede plaats ziet er eigenlijk ook al klaar als een klontje uit. De derde plaats op het ereschavot is echter nog lang niet vergeven, daar zijn nog best nog veel kanshebbers. Zij willen jouw stem. Dus … stem. Stem!

PS Op naar de 200, nog 62 te gaan. :wink:

1 like