STEMMEN HF Fotochallenge #19 - Thema: Badkamer

in de voorronde stond ik bovenaan, maar weet je wel hoe blij ik ben dat ik nu ruim voorbij gestreefd ben?
Ik wil helemaal niet winnen man :rofl: dan moet ik van alles gaan bij houden, 2 extra topics aanmaken, iets origineels bedenken…daar heb ik het toch veels te druk voor :sleeping:

2 likes

Dat kunnen we volgens mij best aan jou overlaten enne het geregel er omheen, doe ik dan wel. Ik stuur je wel een Tikkie, … :innocent: oh wacht, je gaat helemaal niet winnen! :joy::joy::joy:

2 likes

We hebben een winnaar, … nou ja die hadden we al maar bij deze officieel door de eenkoppige jury vastgesteld! @Koppie van harte, zéér terecht. :champagne::tada:

Al vanaf de eerste minuut nam je een voorsprong die niet inhaalbaar bleek ondanks een verwoede poging van @GiveMeYourDough c.s. en dat ondanks, of misschien wel dankzij, de mooie datum op je foto. Prachtig detail! :wink:

Ik wens je veel plezier bij het bedenken van een nieuw thema en met ‘het runnen’ de twintigste editie van de HF Fotochallenge!

Iedereen bedankt voor het stemmen en het meedoen. Het was weer leuk. :sunglasses:

tenor

PS @Koppie, mocht je de template voor het openingsbericht zoeken?! Ik kan hem je zo sturen. Stuur maar een PB, indien nodig.

10 likes

Gefeliciteerd met deze monsterzege @koppie :handshake:
Zeer terecht, een hele mooie foto. Ik zag de bui al hangen toen je hem postte :see_no_evil:
Veel plezier met het organiseren van de 20e editie.

20e alweer, wat gaat de tijd snel zeg. Bij de 50e editie trakteert @ElChueco op bier en bij de 100e op champagne.
Toffe kerel wel die Erik :hugs:

3 likes

Is goed. :+1:

4 likes

Het is al eens vaker gezegd hier, maar meedoen is vaak belangrijker dan winnen. Maar als je dan een keer wint, nou dan gaat er toch wel wat door een mens heen hoor :joy:

Zonder gekheid. Ik had nooit verwacht dat mijn foto zou winnen. Er werden zoveel mooie foto’s geplaatst, waarvan ik dacht dat zij meer eer hadden verdient dan de mijne. Maar zo zie je maar dat het in een keer anders kan lopen., ondanks dat ik die verrekte datum helemaal over het hoofd heb gezien :scream:

Vaak genoeg meegedaan, zoals zovelen van ons en nu is de eer aan mij toebedeeld door alle mensen die op mijn foto hebben gestemd.

Ik wil daarom ook iedereen bedanken die op mij hebben gestemd :bowing_man:t4::bowing_man:t4:. @junior jij ook bedankt voor dit leuke thema.

Ik ga mij opmaken voor het bedenken van een nieuw thema en dat wordt steeds lastiger, want de mooiste hebben de revue al gepasseerd hier.

7 likes

Wat ik zelf altijd een uitdaging vind is iets verzinnen waar iedereen mee uit de voeten kan, dus iets binnen ieders bereik maar wel uitdagend. Iedereen moet mee kunnen doen (vind ik). Lastig hoor! Veel plezier met je gedachtenkronkels … :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Precies dat bedoel ik ook :+1:t2:

1 like