Iedereen bedankt voor de inzendingen! Het waren er ruim 40. Er zaten een hoop mooie foto’s bij en dat maakte het des te lastiger een keuze te maken. De poll heeft 19 opties, dus ik heb de 19 beste foto’s geselecteerd, althans, de foto’s waarvan ik meen dat die het beste zijn. Als gezegd, het was lastig en helaas heeft niet iedereen de stemronde gehaald.
In navolging van de vorige stemronde is het mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.
Een stemronde per post is overwogen, maar blijkt - ingehaald door de actualiteit en met de kennis van nu - ietwat omslachtig.
Stemmen kan tot maandagavond 20:00 uur
De winnaar valt eeuwige roem ten deel en zal in kalligrafie worden opgenomen in de HF-analen. Ook mag de winnaar de nieuwe fotowedstrijd organiseren, de mazzelaar.
Stemmen blijven onzichtbaar tot je zelf gestemd hebt.
Ik wacht nog even in spanning af
Tenminste, dat ga ik proberen
Edit: 17 minuten vol gehouden
4 en m’n directe concurrent 13 krijgen m’n stem. En omdat je 3 stemmen mag uitbrengen vond ik dat ik er zelf ook ééntje verdiende
Mijn stem is gegaan naar foto 10. geweldig boekeh en mooie kleuren en scherpte.
Ook het schitterende horloge kan een rol gespeeld hebben.
Ik heb wel even de foto uit het oorspronkelijke topic erbij gezocht voor de hogere resolutie.