1, 2 en 14 hebben mijn stemmen.
Tof voor mezelf dat ik de stemronde opnieuw bereik. En dat met een onbewerkte foto
1, 2 en 14 hebben mijn stemmen.
Tof voor mezelf dat ik de stemronde opnieuw bereik. En dat met een onbewerkte foto
Puur op 13 gestemd. Wat een prachtige foto, lekker bij deze tijd.
Idem!
Ik had om deze reden mijn inzending al weggehaald. Trouwens, 13, 14 en 4 steken er wel behoorlijk bovenuit. Die top 3 durf ik wel aan als voorspelling.
Serieus? Wil je zo graag winnen. Heb je toch helemaal niet nodig …
Tsja, ik moet jouw stem missen deze keer en ik moet jou natuurlijk wel van die eeuwige troon af stoten natuurlijk
Ach, ik kom er tenminste eerlijk voor uit
Ik krijg bij nummer 14 het gevoel dat we naar een foto van een plaats delict kijken kijken! Maar hij is erg mooi
Ik zoek de scheidsrechter of is plagiaat toegestaan ??
@GiveMeYourDough plagerij uiteraard, de sfeer in jou foto is heerlijk
Goed gedaan.
Diskwalificatie!
De beoordelingscommissie trekt zich even terug voor beraad. Wordt vervolgd!
Nummer 2 natuurlijk, Pelagos LHD en Granfors Bruks, gouden combi. Oh ja en mooie foto!
Dan moet je hierna nog een keer winnen hè … maar ûh, het is je van harte gegund! Go for it, ik doe al een tijdje niet meer mee zoals je weet dus het wordt wel eens tijd.
Oh enne, gewoon op jezelf stemmen hoor! Je bent vast niet de enige.
Oeps.
Kayne West doet het ook dus je bent in goed gezelschap.
Had je maar een echt horloge moeten gebruiken, dit is maar een plastic gebakkie
Eenmaal gestemd, kun je gewoon vanuit de uitslagen gewoon weer terug naar het stemmen enne alsnog voor een ander kiezen. Out of pity bijvoorbeeld…
Langszij is voor nu voldoende. Eroverheen komt volgende keer
Ik gun het je!
Ik probeer je een beetje uit te dagen hè. Je maakt mooie foto’s, waarom doe je niet meer mee?
Heb zelf ook een tijd niet meegedaan maar dat terzijde