Dat waren nog eens tijden… Toen maakten wij stervelingen ook een kans
Er zijn telkens zo veel mooie en leuke inzendingen, ik heb mijn feestmomentjes gehad … ik kijk lekker vanaf de zijlijn mee. Bevalt me prima enne het geeft jou de kans de hoogste trede van het ereschavot te betreden.
Ik stem 4, 14 en 19!
Aan de score nu te zien better luck next time voor mij. Gelukkig veel plezier gehad aan de uitvoering.
Nu je het zegt snap ik de vergelijking
Toch echt bedacht vanuit de parachute, maar als je een mondkapje in de lucht gebruikt kom je al snel bij een vergelijkbaar idee inderdaad.
Laatste uurtje om te stemmen!
Helemaal vergeten mijn entry te posten deze keer
Jawel, we hebben een winnaar!
@GiveMeYourDough, onze eigen mudmaster!
Met ruime cijfers. Gefeliciteerd! Aan jou de eer om met een nieuw thema te komen voor HF Fotochallenge #30
Iedereen bedankt voor de deelname!
Thanks man! Ik vond het een leuke wedstrijd met een paar heel mooi geschoten en orignele foto’s.
Leuk onderwerp ook.
Ik ga me eens beramen over een nieuw onderwerp en gooi hem later deze week het forum op.
Ben momenteel thuis een beetje druk dus ik moet even wachten tot ik weer aan het werk ben
Van harte gefeliciteerd!
Ik heb wederom Jur gevraagd je toe te voegen aan
Succes met de organisatie van de nieuwe ronde!
Thanks!
Yes. 4e x nu. Deze foto is trouwens op nagenoeg dezelfde plaats gemaakt als de 1e x dat ik won.
Ongeveer 2 plassen verder
Leuk die lijst. Mooi om ze allemaal onder elkaar te zien.
Danku
Gefeliciteerd, ik ben alweer benieuwd naar de volgende👍Ben van de partij
Thanks!
Nou ja, dat valt ook wel mee. Ik heb gewoon m’n horloge in een plas met modder gepleurd
Bescheidenheid ten top .!
I demand a recount