Stemmen HF fotowedstrijd # 35

En jullie mogen weer stemmen voor de fotowedstrijd.

Stemmen kan tot maandag 11 januari om 12:00.
Voor deze verkiezingsronde is 1 stem mogelijk.

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6

0 stemmers

Foto 1
1

Foto 2
2

Foto 3
3

Foto 4
4

Foto 5

Foto 6
6

7 likes

Ik kan de foto’s niet zien :flushed:

Help had de fotos er in gesleept :sweat_smile: maar zie ze ook niet ?

Hoe doe ik dat, copy paste?

Candide kasse 2 … help :sweat_smile:

2 man die al gestemd heeft? :grin:

Ok Nu kunnen we. Foto 4. Die kleuren :star_struck:

1 like

Foto 4 is tof, maar toch voor 1 gegaan. Wat een kleurencombinatie met die vette dial :heart_eyes:

4 likes

@Switch Mag ik zo vrij zijn om de foto’s hier nog een keer neer te zetten waarbij je ze nog kan vergroten? Dan kan je ze in iets betere kwaliteit zien

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

3 likes

Ik ga voor 4, prachtig!

1 like

Thanks :ok_hand: was nog een dingetje bij het invoegen.

1 like

Waarom niet alle inzendingen?

1 like

Kwaliteit of kwantiteit ?

De volgende ronde mag de winnaar weer de regels bepalen :blush:

Foto nr.4

1 like

:thinking: … dus een winnaar kan telkens zelf de regels aanpassen. Ûh, nee! Althans dat was niet de bedoeling. Wat wel de bedoeling was, is om iedereen die meedoet een kans te geven. De voorselectie was een soort van noodzaklijk ingesteld omdat een poll max. 19 opties kent. Kwaliteit is subjectief en het is geen fotografieforum, dus alle eigen gemaakte inzendingen zijn welkom zolang er maar een horloge op staat.

Maar goed, het is 2021 en ik ga er niet over. Het format is door @ElChueco bepaald.

PS Succes nummer 1. :sunglasses:

5 likes

Echt moeilijk kiezen dit keer ik ga er nog een nachtje over slapen.

Foto 4 it is.

De rest stem op nr. 3 :nerd_face:

1 like

Mr @junior is right!
Hij moet nodig weer eens winnen om de openingspost weer eens n fatsoenlijk format in te tillen. :innocent:

4 likes

Als sport vissers de keus deze keer erg makkelijk :laughing:

1 like

Dit is wel erg beperkt .
Het geeft ook aan wat jouw eigen voorkeuren zijn terwijl de inzendingen die niet door jouw criterium komen ,juist voor anderen als veel mooier kunnen worden ervaren (een foto hoeft niet kwalitatief perfect te zijn om mooi te zijn.)

2 likes

Voor mij zonder enige twijfel nummer 6. Nauurlijk, de kleuren van 4 zijn uitmuntend, maar daar leunt die foto in zijn geheel op. Qua compositie vind ik er niet zoveel aan. Nummer 6 heeft door de hoek waaronder het horloge is gefotografeerd en de positie van het schaakspel, de mooie balans tussen de lichten en donkere partijen en het verloop van de scherptediepte er naar mijn bescheiden mening een waar fotografisch kunststukje van gefabriceerd.

Dat foto 6 niet bovenaan staat is mij een volslagen raadsel.

6 likes