Zat ook al te denken dat ik dronken was maar ben het met je eens op naar 6
Mijn fotografisch hart maakte een sprongetje toen ik deze zag worden ingezonden. Echt top. Vriend @nielsrr kwam in deze fotochallenge voor mij een beetje uit de lucht vallen maar ik vang hem met alle liefde op, met een dikke klapzoen op zijn rode wangetjes.
Misschien ook omdat je normaal op meerdere foto’s kan stemmen. Ik wilde 4 en 6 stemmen. Maar na het klikken op 4 was er gestemd. Dus heb de resultaten verborgen en opnieuw gestemd. Op 6. Deze is zen man
Haha thnx
Ha ha, bedankt man
Ik heb de ballen verstand van vissen, zijn geleende spulletjes om het idee uit te werken (dat had @Jotun ook al in de gaten)
Voor mij hetzelfde met schaken. Echt geen flauw benul
Zo’n vermoeden had ik al. Zo zen en relaxed is dat namelijk helemaal niet. #winnenwinnen
Ja dacht al is dat een beginnende visser
Beetje rommel is het wel
Ik vindt hem maar zozo…
Dat bevestigt mijn punt des te meer.
Waarom niet alle inzendingen meegenomen voor het stemmen? Een beetje toelichting kan geen kwaad als je - al dan niet terecht - een dergelijke keuze maakt, toch?
Foto technisch 6,
Thema 4
Deze opstelling zal inderdaad ook nooit voorkomen op het bord. ( t lijkt wel stratego)
Haha nee zo ver was ik inmiddels wel
Helemaal waar.
Maar dat zie je wel vaker bij deze challenge. Merk is soms (vaak) bepalend voor een winnend plaatje.
Niet altijd. Zelf heb ik 2x gewonnen met een G-SHOCK en 2x met een Vostok. Vooral die laatste is niet echt het meest populaire horloge hier en dan is die van mij ook nog eens het lelijke eendje van de club.
Omdat deze editie een beperkt deelnemersveld had met 13 inzendingen.
Heb gekozen voor zes inzendingen, waarbij twee kandidaten de meeste kans maken
met de 1 stem optie
dit klinkt als het antwoord van een politicus of een voetballer! Het is het schoolvoorbeeld van een antwoord dat geen antwoord geeft op de vraag. Want wat is er mis met de inzendingen die niet mee mochten doen in de stemronde en op basis waarvan is dat dan bepaald?
Of voldeden die betreffende inzendingen niet aan de gestelde regels? Dan is het logisch om ze niet mee te nemen.
Maar het is toch een beetje gek om inzendingen niet mee te nemen als er plek voldoende is en niet duidelijk is waarom ze niet mee mogen doen? Ook voor de deelnemers zelf is dan onduidelijk wat ze anders hadden kunnen doen, buiten het vooraf vragen naar uw persoonlijke voorkeuren, om überhaupt aan de wedstrijd mee te kunnen doen.
Let wel: ik heb zelf niets ingestuurd dus heb geen belang erbij om hier moeilijk over te doen. Maar ik vind het gewoon een beetje gek