Stemmen HF fotowedstrijd # 35

Dat begrijp ik inderdaad ook niet helemaal, ik vond de regels zoals ze waren altijd prima, duidelijk en leuk

1 like

Volkomen mee eens.

6 absoluut

Zie het als een sollicitatiebrief dan komen ook niet alle 13 kandidaten op gesprek maar de beste.
I rest my case :love_you_gesture:

1 like

Volgende keer gewoon de spelregels respecteren en niet zelf veranderen.
I rest my case too…

5 likes

:clap:t2:

Iets met appels en peren… maar

ook.
:neutral_face:

Past bij @Switch :joy: (sorry, deze inkopper moest ik even maken) :hugs:

1 like

Niet alleen dat, maar het heeft ook een geweldige beeldcompositie en een gevoel van “mono no aware”, de magie van de vergankelijkheid.

1 like

Ben benieuwd hoe het was gegaan met maar twee inzendingen…?!

1 like

Dan was het nog spannender. :joy:

1 like

Ik vind van niet

Nr.7 is wel gaaf! :thinking:

1 like

ik wel (en daar hebben we het taalnazi topic voor)

1 like

Voor mij nummer 4, wat een mooie foto zeg.

Snap alleen de discussie over het aantal niet zo. Die 19 is niet altijd zo geweest. Het is lijkt mij een max omdat de poll meer niet aan kan, niet een minimum. Het is aan de organisator te kiezen welke door gaan en dan kan het best zo zijn dat het aantal niet gehaald wordt. Ik zie het probleem iig niet en had het denk ik ook gedaan met een beperkt aantal inzendingen.

1 like

Dan liep je het risico dat er, bij gebreke van een goedkeuring door de ballotagecommissie, geen stemmen uitgebracht konden worden deze editie. Jammer maar helaas. Hopelijk is er dan in één van de volgende 6 edities wel een foto die dusdanig prachtig is dat wij - het opgetrommelde stemvee - mogen genieten van de gunst om mede een winnaar te bepalen :grimacing:

2 likes

Helemaal correct!
Alleen als er dus meer zijn dan 19 zijn moet je voorselecteren, daaronder is er geen enkele noodzaak. Dus bij minder inzendingen, in dit geval 13, kunnen ze gewoon allemaal meedoen. Zo simpel is het.

Dan alsnog een voorselectie doen tot bijv. 6 (waar komt dat getal vandaan?) betekent dat je mensen op voorhand al teleurstelt. Vergeet niet dat er mensen al blij zijn als ze überhaupt de voorselectie doorkomen, ook al krijgen ze geen enkele stem. Dus waarom zou je die op voorhand uitsluiten? Ik begrijp het niet. Echt niet. Het is hier ook geen fotoforum dus kwaliteit kan geen reden zijn, iedereen doet zijn best en juist dat maakt het leuk!

Nogmaals nee. Maar @ElChueco kan het beter uitleggen denk ik. Het is ‘zijn kindje’. :camera_flash:

Goed, ik stop er(weer)mee.
Proost! :beers:

1 like

Volgens mij is alles al meer dan …tig keer gezegd. Maar weer gewoon doorgaan nu?

4 likes

Goedeavond, ik doe elke ronde mee en ben elke keer blij als ik aan de finale kan meedoen. Ik leer er veel van en heb er plezier in. Meedoen is belangrijker dan winnen voor mij en ik hoop gewoon dat er weer een volgende ronde komt waaraan iedereen weer kan meedoen. Laten we het niet te groot maken en genieten van de mooiste plaatjes in deze finale.

5 likes

Gefeliciteerd foto 4 @TiBrew :1st_place_medal:

4

9 likes

Gefeliciteerd @TiBrew :partying_face: :tada:

Harpoen ook, het idee en de uitvoering waren goed genoeg voor de finale, dan maakt de :izakaya_lantern: ook niet uit :slight_smile:

1 like