Stemmen HF fotowedstrijd # 35

Wat was het thema? Vrijetijdsbesteding?

Nou @TiBrew, gefeliciteerd jongen! Nu nog maar eens een nieuw thema verzinnen. Het wordt naarmate de challenges vorderen, steeds lastiger. Ben benieuwd!

Zen & Relax.

Och heden.

Dan had het foto 4 moeten worden. Een Japanse Zen-tuin als ondergrond voor een horloge wat snaarstrak en zonder onderhoud op tijd blijft lopen: Da’s heel erg relaxed.

Degene die denkt dat schaken relaxt is zal waarschijnlijk geen serieuze speler zijn, want ik zie het eerder als een bloedsport die veel moeite kost als je het goed wilt doen. :slight_smile: :slight_smile:

2 likes

Ja dat was al aangehaald. Je bent een beetje laat op het feestje. :joy:

2 likes

Ik heb het niet gevolgd. Dat blijkt ook uit het feit dat het terecht foto vier is geworden. :slight_smile:

1 like

Hartelijk dank!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vóór het stemmen niet had gedacht dat ik zou gaan winnen van @nielsrr . Het is niet zozeer dat ik niet achter mijn eigen foto sta, want ik ben bewust voor less is more gegaan deze keer en ben zeer tevreden met het resultaat. Maar ik had foto 6 eigenlijk wel hoger zitten.

Ach ja, zo ben ik ook al enkele keren 2e geworden waar ik dacht dat ik hem wel kon winnen.

Na de werkdag zet ik even een nieuw topic neer!

5 likes

Exact wat ik voor ogen had voordat ik de foto had gemaakt!
Echter is het uiteindelijk iets minder “Japanse zen tuin” geworden dan ik had bedacht. Op het strand aangekomen had ik toch geen zin meer om het zand in een bak te scheppen en wat patroontjes met een harkje te maken :sweat_smile:

2 likes

Haha ik vind jouw foto echt super netjes! Gefeliciteerd!

1 like

1 like

Blijft briljant. Hoe slecht ook.

2 likes

Was toch geniaal dit :joy:

1 like

We kunnen weer!

Proficiat @TiBrew. In mijn - niet tot fotograaf opgeleide - ogen de verdiende winnaar.

1 like

Beetje laat, maar @TiBrew ,van harte gefeliciteerd!

Ik ga de moderatie vragen je op te nemen in

De lijst van de eeuwige roem.

Succes met de uitvoering van de nieuwe ronde!

1 like