Stemmen HF fotowedstrijd # 35

Helemaal correct!
Alleen als er dus meer zijn dan 19 zijn moet je voorselecteren, daaronder is er geen enkele noodzaak. Dus bij minder inzendingen, in dit geval 13, kunnen ze gewoon allemaal meedoen. Zo simpel is het.

Dan alsnog een voorselectie doen tot bijv. 6 (waar komt dat getal vandaan?) betekent dat je mensen op voorhand al teleurstelt. Vergeet niet dat er mensen al blij zijn als ze überhaupt de voorselectie doorkomen, ook al krijgen ze geen enkele stem. Dus waarom zou je die op voorhand uitsluiten? Ik begrijp het niet. Echt niet. Het is hier ook geen fotoforum dus kwaliteit kan geen reden zijn, iedereen doet zijn best en juist dat maakt het leuk!

Nogmaals nee. Maar @ElChueco kan het beter uitleggen denk ik. Het is ‘zijn kindje’. :camera_flash:

Goed, ik stop er(weer)mee.
Proost! :beers:

1 like

Volgens mij is alles al meer dan …tig keer gezegd. Maar weer gewoon doorgaan nu?

4 likes

Goedeavond, ik doe elke ronde mee en ben elke keer blij als ik aan de finale kan meedoen. Ik leer er veel van en heb er plezier in. Meedoen is belangrijker dan winnen voor mij en ik hoop gewoon dat er weer een volgende ronde komt waaraan iedereen weer kan meedoen. Laten we het niet te groot maken en genieten van de mooiste plaatjes in deze finale.

5 likes

Gefeliciteerd foto 4 @TiBrew :1st_place_medal:

4

9 likes

Gefeliciteerd @TiBrew :partying_face: :tada:

Harpoen ook, het idee en de uitvoering waren goed genoeg voor de finale, dan maakt de :izakaya_lantern: ook niet uit :slight_smile:

1 like

Wat was het thema? Vrijetijdsbesteding?

Nou @TiBrew, gefeliciteerd jongen! Nu nog maar eens een nieuw thema verzinnen. Het wordt naarmate de challenges vorderen, steeds lastiger. Ben benieuwd!

Zen & Relax.

Och heden.

Dan had het foto 4 moeten worden. Een Japanse Zen-tuin als ondergrond voor een horloge wat snaarstrak en zonder onderhoud op tijd blijft lopen: Da’s heel erg relaxed.

Degene die denkt dat schaken relaxt is zal waarschijnlijk geen serieuze speler zijn, want ik zie het eerder als een bloedsport die veel moeite kost als je het goed wilt doen. :slight_smile: :slight_smile:

2 likes

Ja dat was al aangehaald. Je bent een beetje laat op het feestje. :joy:

2 likes

Ik heb het niet gevolgd. Dat blijkt ook uit het feit dat het terecht foto vier is geworden. :slight_smile:

1 like

Hartelijk dank!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik vóór het stemmen niet had gedacht dat ik zou gaan winnen van @nielsrr . Het is niet zozeer dat ik niet achter mijn eigen foto sta, want ik ben bewust voor less is more gegaan deze keer en ben zeer tevreden met het resultaat. Maar ik had foto 6 eigenlijk wel hoger zitten.

Ach ja, zo ben ik ook al enkele keren 2e geworden waar ik dacht dat ik hem wel kon winnen.

Na de werkdag zet ik even een nieuw topic neer!

5 likes

Exact wat ik voor ogen had voordat ik de foto had gemaakt!
Echter is het uiteindelijk iets minder “Japanse zen tuin” geworden dan ik had bedacht. Op het strand aangekomen had ik toch geen zin meer om het zand in een bak te scheppen en wat patroontjes met een harkje te maken :sweat_smile:

2 likes

Haha ik vind jouw foto echt super netjes! Gefeliciteerd!

1 like

1 like

Blijft briljant. Hoe slecht ook.

2 likes

Was toch geniaal dit :joy:

1 like

We kunnen weer!

Proficiat @TiBrew. In mijn - niet tot fotograaf opgeleide - ogen de verdiende winnaar.

1 like

Beetje laat, maar @TiBrew ,van harte gefeliciteerd!

Ik ga de moderatie vragen je op te nemen in

De lijst van de eeuwige roem.

Succes met de uitvoering van de nieuwe ronde!

1 like