Stemming tijdelijk opgeschort! Stemmen voor het mooiste horloge op Horlogeforum. Stemmen kan tot woensdag 20 maart a.s. 19:00 uur

Omdat de link naar SurveyMonkey nu een beetje ondersneeuwt tussen alle berichten hierbij nog een keer de link zodat hij makkelijk te vinden is.

https://www.surveymonkey.com/r/LB52R6F

12 likes

This survey is closed…

1 like

Maar… moeten we nu opnieuw stemmen of blijven de later toegevoegde inzendingen buiten ons (keuze)bereik?

Even herhalen

Die blijven behouden

1 like

Nou ja, geen halszaak. Leermoment wellicht voor een volgende keer? Mijn winnaar staat vast :joy:

Het probleem is dat zo’n groot aantal antwoord ongelijkheden snel onoverzichtelijk wordt, zeker met foto’s er bij. De mensen die terecht lieten merken dat hun horloge er niet in staan zijn hier helaas de dupe van.

1 like

No sweat Sherlock. 2020 nieuwe kansen :joy::muscle:t3:

1 like

Achja zoals in de disclaimer stond. Het is handwerk en daar kan nou eenmaal een fout in gemaakt worden. Komt wel in orde hoor :+1:

5 likes

Nogmaals een dikke duim voor de inzet en top initiatief :+1:
Dan duurt het maar iets langer :slight_smile:

5 likes

Leuk initiatief hoor! Dat er even iets niet lekker loopt wat mij betreft geen probleem. Binnen de organisatie waar ik werk noemen ze het dan gewoon een “pilot”. Dan zijn alle kinderziekten geoorloofd. Hulde want je doet het voorwerk zodat anderen in de toekomst enkel de gebaande paden hoeven te bewandelen :wink:

5 likes

Helaas lopen we tegen wat technische beperkingen aan met het survey programma dus we kijken momenteel hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Wordt vervolgd!

1 like

Hmmm, is het niet eerlijker om, indien jullie de problemen verholpen hebben, iedereen opnieuw te laten stemmen? Ik heb mijn stemming n.l. gebaseerd op de horloges die er stonden, degene die ontbraken heb ik dus niet meegewogen…

Wat is trouwens de laatste status, of heb ik iets gemist?

1 like

Dat was ook het plan :+1:

Laatste status is dat ik de enquĂŞte overnieuw moest maken en daar momenteel mee bezig ben

2 likes

:ok_hand: