Zegt niet veel, toch interessant!
En toch deze maar dan. De rolex oyster perpetual white in maatje 39. Perfectie wat mij betreft en wie m zeker in real live heeft gezien denkt wauw wat is ie mooi!!
Dit lijkt me ook een mooi horloge ja.
Mooi maatje ook. Alleen die kroon zit zo hoog.
Beetje uit balans in vergelijking met hoe het normaal is.
Kijken of m’n ErrediBi op tijd klaar is, dan word ik gewoon derde ná de R.O. en de Ketelaar !!
Even tussen al dat dure geweld, een klein simpel Pontiacje gooien.
Winnen gaat ie niet, maar je hoeft geen tonnen neer te leggen voor een fijne schoonheid. 100 Eurootjes inclusief echte tropic star, volstaat.
Haha briljant en dank voor de analyse.
Potdikke. Qua smaak ben ik er nog bij lange na niet. Maar sinds gisteren tot nu toe wel plaats 2 en 3!
Maar goed. Rolex is dus in dit topic ondergewaardeerd. En dat is inderdaad wel vreemd, net als de PP van Bidle.
Rolex verdient een top 3 plaats, en is in mijn ogen echt een van de mooiste horloges, zeker bijvoorbeeld een daytona PN witte plaat. Maar zoals bij veel horloges, je moet het in je handen hebben om het te voelen en te snappen. ️
Dat bedoel ik. Deze in real life. Is de bom.
Ik vind dergelijke topics altijd enkel leuk om naar te kijken, dat is uiteindelijk toch waar het om gaat. Na wat aanmoediging van andere leden toch besloten om mee te doen.
Dit was altijd wel een droomhorloge en dus werkelijkheid geworden. Voor mij klopt nagenoeg alles aan het horloge in meerdere opzichten; historie, afwerking, complicatie, design, etc.
Dus een horloge dat ik slechts enkel bewaar voor de volgende,… het is goed met ze. Gewoon voor mezelf gekocht en zoonlief (4jr.) was ook duidelijk; “Nee, ik vind die gouden toch echt wel mooier, papa!”.
Patek heeft altijd gebruik gemaakt van een basisuurwerk dat niet uit eigen stal komt en dit is de eerste lichting chronografen die ze inhouse maken. Is dat nu echt zo belangrijk, nee natuurlijk niet. Echter draagt het wel weer bij aan het mythische.
Eerst kwam er een versie met sword hands en een relatief drukke witte wijzerplaat in een gouden kast en later een witgouden. Daarna een gelimiteerde met zwarte wijzerplaat in witgoud,… mooi, erg mooi, in mijn ogen bijna perfect. Wilde enkel nog de platinum versie afwachten. Als ik het dan zou doen, dan wel ook echt de voor mij mooiste. Dus de knoop doorgehakt en ik geniet er nog elke keer van als ik hem om doe.
Mooie diepe zwarte plaat die zich niet makkelijk laat vastleggen met een hele subtiele sunburst op de subdials. Een ontwerp dat terug grijpt op de eerste chronografen. Clean, basic en toch juist helemaal niet. Genoeg geleuter; de Patek 5170G-010
Ik nomineer hierbij mijn Seiko SBDX017 Marinemaster. Ik heb het in augustus vorig jaar gekocht. Ik wist dat de nieuwe mm300 er aan zat te komen en heb deze nieuw aangeschaft toen het nog kon. Ik heb hem sindsdien dagelijks om en wordt steeds blij als ik er naar kijk.
Nou nou
Shit, now I’m f.ck.d…
Leuk dat je het uitgezocht hebt!
Ik denk dat er een verschil is tussen een horloge dat je kunt betalen / het geld er voor over hebt én de absolute top!
Neem nou de Patek van @Bidle dat is grail shizzle. Patjan dikke,
Hehe, topic kan dicht, we hebben een winnaar
Thanks. Blijft inderdaad een enorme topper en dan zeker in real life!
Ja, @Bidle, dit werkt niet erg motiverend voor anderen die nog een aanmelding willen inzenden…
Kun je 'm niet nog even achter de hand houden?
Misschien alle kandidaten even rond laten gaan bij de leden die willen stemmen.
@Bidle ik pb m’n adres wel even om die van jou eerst even te keuren.
Mag je ondertussen mijn EMG HFLE17 lenen. Is ook een chrono.
Wait wut! Dat wist ik niet! Is daar een draadje over? Dit zijn de enige foto’s die ik zo gauw vind:
114300 rhodium:
114300 wit:
Geen foto van precies opzij maar het ziet er wel anders uit…
Weet je een draad of een blog of artikel wat dit beschrijft en toelicht? Waarom!?
German over-engineering
Ojeager… ja de kans dat je wint is nu wel Ultra Thin geworden.
Mocht de Patek van @Bidle niet winnen, dan kan het maar een ding betekenen… dan heeft een Russisch horlogemerk zich met de stemming bemoeid.