Ik kan alleen nog maar @Bidle n voor een goede afloop dan…

Mooiste horloge op Horlogeforum verkiezing. Foto's + merk en model noemen!...
Gedeelde eerste plek, gezellig! 🎉
Maat, bedoel de kroon op de dial.
Ja ik ben een keer begonnen met het koppelen van likes in wat dragen we vandaag aan het merk. Maar na 400 horloges ben ik er mee gestopt. Er kwamen er meer bij dan dat ik kon verwerken
Maar, in deze verkiezing gaat het ook niet om het aantal likes. Maar er wordt een poll aangemaakt waar mensen hun top 3 kunnen doorgeven. Zo kan je niet op ieder horloge stemmen.
In de praktijk zie ik t niet. Op de pols klopt t helemaal vind ik persoonlijk. tOPpertje
Mijn zegen heb je
Ok, ik denk. Dat ik een kans maak. Tegen de PP van @Bidle . Zeker. Als iedereen m in handen heeft. En de kwaliteit. Kan voelen.
Komtiedan
Kom op mensen. Geef die EMG je likes!
Laten we de PP verslaan!! Het moet kunnen.
We have a winner!
Speedy Tuesday 197, 21 likes Valt tegen
waardeloos
Hierbij mijn parel:
Blancpain villeret.
Dit horloge was tot 2004 de dunste handopwinder ter wereld! Dit horloge is een understatement in het feit dat het niet opvalt maar zeer mooi afgewerkt is. Elke dag nog blij mee. En dan nog over de achterkant maar te zwijgen…
Jezus wat een mooie zeg !!!
Wat is de dikte ?
en de diameter, 36 ?
“Elke dag nog blij mee” ik begrijp je helemaal!
Dit bracht mij op het idee om een verkiezing van het mooiste horloge op het Horlogeforum te organiseren.
Het idee an sich lijkt me geweldig maar of dit in de praktijk ook goed uitpakt?
Vergelijk het met fotografie:
Iemand met een dikke beurs kan zich een dure outfit permitteren maar of die ook de mooiste foto maakt?
Iemand met dezelfde dikke beurs koopt een duur horloge en hoeft verder niets te doen.
Volgens mijn bescheiden mening kan iedereen hier raden welk soort horloge tav jouw(overigens leuk idee)
initiatief de eerste plaatsen in beslag gaat nemen.
Wat wordt dan de top 3? Ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken. Er zien hier al zoveel mooie dingen langs gekomen.
Als ik het goed heb is de dikte 5.7 mm. De diameter is in ieder geval 34mm (past perfect
Op mijn kleine pols)
@flowert, wat mij betreft hoef je de eerste plek niet te delen
Gedeelde eerste plek, gezellig! 🎉
Wel tof, zo’n wedstrijd om wie de dikste heeft.