Wat een leuk idee ik denk dat mijn horloge niet bijzonder genoeg is
Sowieso iedereen diskwalificeren zonder begeleidende tekst, gewoonweg een foto posten kan iedereen wel.
Woorden zijn overbodig bij deze schoonheid
Grand Seiko SBGA083 Spring Drive Champagne dial op een bedje van wilde Croco
Yes, daar heb je wel een punt in. Was eigenlijk een poging van me om in ieder geval in één categorie nog kans te maken
Ik doe niet mee; heb alleen maar lelijke horloges.
Ik wacht op iemand met die blauwe GS. Met die fantastische wijzerplaat . Daar stem ik op. ( even geen tijd om op te zoeken,jullie weten welke Seiko ik bedoel )
SBGH267
Weet jij dit wel heel, heel, heel zeker, Jurk?
Waarschijnlijk zul je “die andere wijzerplaat” bedoelen maar toch…
Voluit de: Grand Seiko SBGJ225 Kasuri Asia Limited Edition
Ik zie diverse foto’s zonder aanduiding van merk en model/type. Graag deze gegeven wel vermelden omdat het anders niet mogelijk is om een juiste poll aan te maken.
Nominaties zonder deze gegevens worden niet in de poll opgenomen omdat het voor mij ondoenlijk is om alles uit te vogelen.
Hier wil ik een lans breken voor mijn IWC Portofino. Als les in understatement en discretie is hij met zijn 39 mm niet te groot voor de gemiddelde pols. Zijn elegante wijzers zijn zowel aan de plaat aangepast als aan de kast. Het 79320 kaliber zorgt voor een spreekwoordelijke nauwkeurigheid. Ik kocht hem omdat ik hem mooi vond. Mijn foto doet hem geen recht door de stofjes en de blote arm. Het hoort half verscholen onder een witte manchet met manchetknopen…
Yep. Dat is um.
Moet je nog lang wachten?
Hupsakee, draadje kan dicht
Als iemand nog een mooie vintage Omega heeft liggen, schroom niet om deel te nemen aan de wedstrijd, want mijn stem heb je!