@tijdig hoe ben je van plan de poll te ontwerpen? Ik neem aan een externe site met wat meer opties dan de ingebouwde versie in het forum?
Mocht je er nog niet aan gedacht hebben lijkt een Google survey me een goede optie. En dan meteen meerdere categorieen invoegen zoals meest bijzonder, meest fout etc. Ik roep maar wat
Citaat
Mocht je er nog niet aan gedacht hebben lijkt een Google survey me een goede optie. En dan meteen meerdere categorieen invoegen zoals meest bijzonder, meest fout etc. Ik roep maar wat
@tijdig, met “ja” zeggen heb je volgens mij een vrijwilliger…
Mijn Oris Big Crown Original Pointer Date 40mm (plexiglas) in een uitvoering die net anders is dan alle andere Big Crown uitvoeringen die ik ben tegengekomen nomineer ik hierbij:
Extra info:
Duke international, Montre Duke, Villers-le-Lac. France makelij onder Zwitserse licentie door Paumier Jean. Fabrikant in Zwitserland was Erwin Triebald, Mumpf
Ik dacht zelf aan SurveyMonkey, maar ik denk dat een iets uitgebreidere poll wel wenselijk is. Het is dan weliswaar niet meer op het forum zelf, maar je kan er wel gemakkelijk naar linken.