Stemtopic fotowedstrijd #65

Zeker weten. :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar serieus, een aantal edities geleden mocht ik ook een onderwerp uitkiezen, zat ook al erg lang in mijn hoofd, maar ik heb er te weinig bij stil gestaan dat niet iedereen in de metaalindustrie werkt, wat toch een beperkt aantal inzendingen opbracht. Lesje geleerd voor mocht ik nog eens winnen.

Met heujl veujl bokeh voor dat supah artistieke feel, nietwaar.

Ja, ik snap waar je mee zit :joy: dan inderdaad liever iets waar echt moet over nagedacht worden, maar dat zal het aantal inzendingen wel beperken natuurlijk. Benieuwd waarmee je op de proppen gaat komen!

1 like

Ja, dat heb je weleens :joy:
Ik wilde heel graag het thema Gloeiende Lava Wat Uit Een Tropische Vulkaan Stroomt, maar op het laatst toch maar niet gedaan.
Ik had toen de 80s gekozen. De 90s zijn saai, de 70s weer voor een heleboel te ver weg, en wat heb je nou nog in godsnaam in huis uit de 60s wat geschikt is voor een foto met een horloge erop :thinking: Ik in ieder geval niks.

1 like

Pureepatatjes met tomatensaus? Ik tip koekoek als winnaar. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Die editie is op zich al weer veel te lang geleden dat ik niet meer weet wat ik daarbij bedacht heb… :thinking:

1 like

Gefeliciteerd @FransT
Ik denk dat het wel aan jou toevertrouwd is om met een origineel thema te komen.

1 like

Air time. Gooi die Rolex/Omega/Oris/Seiko in de lucht en time je foto. genoeg uitdaging en iedereen kan mee doen. Of vanuit een vliegtuig, iets met luchtdruk… Ruim begrip.

1 like

En dan het “opvangen” stuk missen, pats je nieuwe Rolex Daytona op het beton. Een risk factor introduceren in de competitie, ik zie het wel zitten. :metal:

2 likes

Gefeliciteerd @FransT by far de beste :partying_face: :tada:

afbeelding

1 like

Ben je er al uit welk thema het wordt @FransT ?

1 like

Ja, vanavond gooi ik hem erop. Drukke dag, geen tijd.

4 likes

morgen :smirk:

1 like

Ik had me er zo op verheugd :grin:

1 like

Hoe laat? :nerd_face:

1 like

jonguh :weary:
Ik denk (hoop) rond 16-17. Daarna eten, en de hele avond ben ik weg tot zeker 23.15 dus dat houdt op.
Dusssssss…het zou zo ook maar eens even morgenmiddag/avond kunnen worden, tis ff niet anders.

2 likes

Een beetje suspense kan geen kwaad. Maar de verwachtingen gaan wel pijlsnel de hoogte in dan natuurlijk! :grimacing:

1 like

Heb je geen wifi in de Arena?

1 like

Ben zelf van `60 noem dat maar niks… :joy:

1 like

jij snapt het.

ik uit 70, maar volgens mij heb ik werkelijks niks in huis van vroegah :thinking: Bewaar niks, en heb niks met “vintage” oftewel ouwe meuk.
Zelfs voor iets uit de 70-80s moet ik echt dozen gaan omkeren voor iets bruikbaars.

1 like

unbearable

Hier al gekeken?

2 likes