STEMTOPIC HF foto challenge #23 – Thema: oud hout

Twijfel tussen 6, 7 en 15.
Waarbij foto 15 de two tone gewoon opgaat in het hout. Is juist het contrast van foto 7 zeer fraai.
Toch is het foto 6 geworden hier word je gewoon naar binnen gezogen.
Mijn complimenten :face_with_monocle:

2 likes

Dat is de ondankbare taak van “kill your darlings”.

1 like

Het mooiste horloge staat op 15. De mooiste foto is de 6.
Wel jammer dat bij het inzoomen de scherpte ontbreekt.

2 likes

Helaas mijn foto had het niet gehaald :rofl: …op naar de volgende… proficiat aan de geselecteerde

Mijn stem gaat naar 11

2 likes

Ik ga voor 6, artistiek het origineelst en het horloge steekt mooi af!

2 likes

Sorry folks… dat is mijn schuld. Ik heb de foto’s gekopieerd en daarbij is de resolutie vernaggeld denk ik. :anguished: Kan topic niet meer aanpassen. Bij twijfel zijn de oorspronkelijke foto’s in het eerdere topic te zien.

1 like

Pheauteautje 1 vind ik geslaagd!

2 likes

Na rijp beraad met mezelf gestemd op nr 9 . Daarna gezien dat ik de eerste was. Jammer. Mooie foto. Mooie oude stukken gereedschap. Mooi horloge.

2 likes

Ai, lastig. Foto 12 en 6.
Foto 12 vind ik de beste foto, foto 6 benadrukt perfect het onderwerp.
Lastig kiezen tussen deze 2 maar ik ga voor 6.

Deze ronde heb ik door tijdgebrek helaas niet meegedaan. Ik wou ook niet de zoveelste zijn die achteloos z’n horloge op het houten plankje van de salontafel flikkert om er vervolgens een foto van te maken.

3 likes

Gestemd op foto 11, deze is gewoon erg leuk.
Foto 6 is prachtig en verdient de eerste prijs!

3 likes

Omdat je mijn enige fan ben, deel ik gratis een handtekening aan je uit :sunglasses:

Dankjewel!

2 likes

Leuk onderwerp met een hoop mooie inzendingen! Foto 6 heeft mijn stem :ok_hand:t3:

1 like

Ben ook gewoon de enige die stemt op de stowa haha

Had ik die nu net over het hoofd gezien, prachtige foto Han!

2 likes

Foto nr.4, prachtig.

10

2 likes

Wie brengt de 100e stem uit?!

ik :sunglasses:

1 like

Yes… inmiddels 112 stemmen.
Nu op naar de 150!

Veel leuke inzendingen dit keer, zie ik.

Foto’s 6 en 7 zijn erg goed, met eervolle vermeldingen voor 1 (te donker), 12 (te gelikt, die zou ik zo op de site van Oris zetten, maar hout is ondervertegenwoordigd), 8 (wat vlak), 5 (lullig belicht, dat glas) en 15 (niet zo dramatisch, misschien het kleurpalet)

Maar ik ga op 6 stemmen. Dead center compositie is normaliter niet m’n ding, maar in dit geval wordt de regel van derden met groot succes gebroken. De kleuren en framing zijn fantastisch, de belichting is top en het effect van een tunnel is cool. Hij is dramatischer dan 7.

:+1:

3 likes