Stemtopic HF fotowedstrijd 64 - Drie op 'n rij

Proficiat @WatchWalker. Je zet je nogmaals op de legendarische lijst :facepunch:

4 likes

Gefeliciteerd @WatchWalker! Ik ben benieuwd wat je thema gaat worden.
@David_Gee bedankt voor het organiseren. Het was een wat onrustige wedstrijd hahaha, maar het is tot een mooi einde gekomen. Top gedaan!

2 likes

Gefeliciteerd @WatchWalker :partying_face::tada:

2 likes

Klopt , het was toch ook niet de bedoeling om 3 horloges op een rij te leggen :roll_eyes:

drie maal honig goud , is natuurlijk ook geen winnende foto . ( had al wat honing goud op ) bij het maken van deze foto met mijn mobiel :wink:
Maar naar mijn idee was dit een beetje de bedoeling.

3 likes

Congrats @WatchWalker! In het topic met inzendingen had je reeds de meeste likes, bij het stemmen is de voorkeur voor jouw foto bevestigd! Nu aan jou de eer een nieuw en uitdagend onderwerp te bedenken. Good luck :facepunch:

:clinking_glasses:

Reuring :wink:

Zeker niet beperkt tot, en vond jouw aftrap van inzendingen een prima voorbeeld welke helaas relatief weinig werd gevolgd.

Eindstand, ik heb gelachen, ik heb hoofdgeschud en schouderopgehaald. Hoogstens miste ik het maken van een leuke foto. Wie weet weer in de volgende ronde…

4 likes

:joy:
Krijgen we allemaal foto’s van computerschermen met een horloge ervoor … :wink:

Ik heb een andere suggestie voor diegenen die zo graag met foto’s van een museumcatalogus aan de slag willen, maak zelf een nieuwe wedstrijdvorm de “HF Photoshop wedstrijd” met bijvoorbeeld als eis dat je eigen horloge in de photoshop voorkomt en laat het verder helemaal vrij.

Opgelost!
:beers:

Laat deze wedstrijd vooral zoals hij is met de regels die daarbij bedacht zijn. Het loopt al 64 edities best lekker. Toch @ElChueco? :sunglasses:

PS @WatchWalker, van harte met je terechte eerste plaats!

3 likes

Felicitaties voor de winnaar

3 likes

Weer tweede, met een ongeshopte Oris…
Welgemeend congrats aan de winnaar!
Mijn thema zou f*ck the rulez zijn geweest met de uitdaging geknipte en geplakte wristshots van een replica te maken terwijl crimineel bezig of zo, maar ik het laat het graag aan #1!

2 likes

Dank aan allen voor de felicitaties bij het winnen van deze toch wel roerige foto wedstrijd #64. Om een goede foto te hebben moet je volgens mij een origineel idee hebben, dit idee daarna goed uitwerken en tenslotte een, technisch gezien, goede foto maken.
Mijn idee was ik wel tevreden over, de uitwerking daarvan al iets minder en technisch gezien is het zeker niet mijn beste foto ooit. Ook bij de kleuraanpassing ging er weer wat fout, iets waar ik vaker last van heb bij het posten van gecorrigeerde fotos in iPhoto. Bij het uploaden naar HF veranderen steeds de instellingen. Daardoor leek mijn winnende inzending teveel belicht.
Ik zie deze wedstrijd als een ludiek gegeven en zou het ook graag zo houden. Er zijn serieuzere dingen in het leven om je druk over te maken.
Wat het nieuwe thema betreft, geef me aub nog een paar (max 2) dagen de tijd. Ik heb al wat ideeën maar twijfel nog een beetje. Het zal echter geen specifieke photoshop editie worden.
Dank aan @David_Gee voor het organiseren van nummer 64 en verder aan alle deelnemers. Zonder hen, geen fotowedstrijd.

11 likes

Helemaal mee eens.

Ik ben benieuwd waar je mee komt.
De camera is in ieder geval al opgeladen!

2 likes