Sternglas just (tried) to move up their game

Introductie prijs 800 nu voor 295, invicta tactics

Inderdaad een ETA kloon uit de stal van de Fossil Group.

2 likes

Laat ze maar lekker praten hier, Ralph. Iedereen doet lekker uit de hoogte maar op het moment dat er een gunstige inkoopactie op touw wordt gezet, zul je zien dat er 100+ bestellingen uit voortkomen :wink:

7 likes

ik heb er ook niks op tegen, vind het een mooi horloge. Alleen 800 euro wel aan de prijs .

De wat ?

1 like

Ik zou er persoonlijk voor kiezen om ā‚¬ 144,80 bij te leggen en voor de real deal gaan :grin: https://tinyurl.com/tgsdkjy

Ik begrijp niet zo goed wat ze proberen te doen. Er valt nog iets te zeggen voor een betaalbaar alternatief voor een Junghans, als ze bijna net zo duur zijn is het enige voordeel weg lijkt mij. Of het moet inderdaad zo zijn dat ze binnenkort ineens in de ā€˜aanbiedingā€™ zijn voor ā‚¬ 250.

1 like

Eigenlijk wel heel komisch. Een hommage die bijna evenveel kost als het origineel. Smart! :ok_hand: :man_facepalming:

7 likes

Ja inderdaad. :sweat_smile:

Kerel wat doe je toch weer interessant. :joy::joy:

3 likes

Het horloge zelf vind ik een stukje interessanter dan die max bill waar ze mee begonnen. Voor de rest is 800eu geen koopje voor een horloge van een merk zonder merkbeleving.

Weer niks anders te doen dan zeuren en zanikken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Staat niet op de wijzerplaat, dus alleen t uurwerk is Swiss.

Meen me te herinneren dat Staudt en Pellikaan online begonnen en op n gegeven ogenblik ook bij enkele juweliers in de vitrine lagen.

Sternglas neeā€¦met een hamer dat ding kapot slaan ja
700 voor een tw staal nee toch?

Jij brengt nou eenmaal het beste in mij naar boven.

1 like

Achja couldnā€™t care less. Laten we het weer over horloges gaan hebbenā€¦

Wel gĆ³ed lezen, @marnixmoed,

ā€˜Swiss madeā€™ staat op een andere plek op de dial
dan je verwachten zou bij dit horloge.

1 like

Gaat n beetje moeilijk op zo n kleine smartphone, but I stand corrected.

Sternglas? Nooit van gehoordā€¦

1 like

Zelfs dat nietā€¦ STP 1-11

:see_no_evil: