Stijgers in de toekomst

Naast Yema, denk ik (hoop ik ) dat dress watches weer een opleving gaan beleven. Mede wegens de belachelijke prijzen voor chronografen. Universal geneve en Girard Perregaux springen dan in het oog. Denk dat de oplopende prijzen voor de Polerouter en gyromatix (de 39 jewel 36000 is echt een juweeltje) een indicatie daar voor zijn.
Zou me ook niet verbazen dat de gesneuvelde mid to high range merken als Moeris, Cortebert dan meegezogen worden. Als er eens een mooie Moeris op de baai komt met applied logo dan vecht men er echt om…

2 likes

Ik vermoed dat mogelijk in de toekomst de Omega ‘Bond’ Seamasters nog weleens gewild kunnen worden…niet de eerste paar jaar,maar over een jaar of 20. Waarom??? Gevoel!! En dan misschien de quartz nog meer dan de auto…want die zijn dunner gezaaid

En in een lager segment verwacht ik wel wat van de Citizen Ny0040 serie. …

1 like

Ik denk dat je als je naar procentuele stijging kijkt je niet om Sovjet horloges zoals 3017 en 3133 chronos’s heen kunt.

1 like

Mogelijk in de toekomst ook de Rolex New Airking met de ‘snelheidsmeter’ wijzerplaat. De 116900. Echt een out of the box ontwerp van Rolex.

1 like

[EDIT] Ja hee, gaat 'ie een beetje z’n typo’s verbeteren. Nou slaat m’n plaatje nergens meer op :joy:

1 like

:stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

2 likes

+1

Binnenkort even je hulp nodig, althans info. :slight_smile:

1 like

Pffff, het is zo verschrikkelijk moeilijk om te voorspellen wat gaat stijgen, ik blijf erbij, koop lekker alles wat je mooi vind, zodat je altijd plezier eraan hebt ongeacht de prijs.

4 likes

@AmsterdamVintageWatches Hi Jasper, heb het stuk in de JFK gelezen. Leuk stuk!
Maar dit was toch wel echt een misser van de JFK-stagiair die er de plaatjes bij mocht zoeken… :smile:

4 likes

Haha wat slecht​:flushed::scream:

2 likes

Leuk om te horen! Hahaha ja erg jammer, inderdaad vast een stagiair… :yum:

2 likes