Stoer horloge voor mijn vriendin

Hallo mede forummers!

Mijn vriendin begint door mijn passie voor horloge’s steeds meer geintereseerd te raken in horloge’s. Ze heeft zelfs op haar werk als bonus een horloge gekregen waardoor ze nu door het dolle heen is:D

Voor mij moet een horloge een automaatje zijn. Voor mijn vriendin hoeft dit helemaal niet. Maar toch zou ik mijn vriendin een automaat cadeau willen doen om haar kennis te laten maken met mijn passie. Nu vind ik het zelf practhig om een vrouw te zien met een mooie duiker. Ze heeft voor de grap wel eens mijn Seiko Monster om gedaan…Ik vond dit fantastisch staan, heel erg stoer!!

Nu jullie advies. Doe ik er goed aan om mijn geliefde een automatische Seiko duiker cadeau te doen? Of is dit een beetje mijn hobby opdringen en kan ik beter een guess of iets dergelijks voor haar kopen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Ja, een vrouw met een duiker vind ik ook wel stoer. Maar mijn vrouw vindt een duiker veel te grof en te groot voor haar pols. :frowning:

Het is ook zo persoonlijk. Misschien moet je haar eens wat foto’s van Seiko-duikers laten zien en kijken hoe ze reageert.

Maar eigenlijk moet je gewoon een duiker kópen! En als ze 'm niet wil, dan is jouw verzameling weer wat groter!! :D:D

Paul G. Schreef:

Ja, een vrouw met een duiker vind ik ook wel
stoer. Maar mijn vrouw vindt een duiker veel te
grof en te groot voor haar pols. :frowning:

Het is ook zo persoonlijk. Misschien moet je haar
eens wat foto’s van Seiko-duikers laten zien en
kijken hoe ze reageert.

Maar eigenlijk moet je gewoon een duiker kópen! En
als ze 'm niet wil, dan is jouw verzameling weer
wat groter!! :D:D

Haha, als ik dat zou doen Paul dan zou ik gewoon hopen dat ze hem niet mooi vind.

Maar even ontopic. Ik had wel het idee dat ze mijn Monster mooi vond. Ze zal hem niet elke dag naar het werk kunnen dragen maar ik denk wel dat ze hem draagt.

Nou ja, in dat geval: gewoon doen! B)-

Mijn beste, Joram

NATUURLIJK moet je haar een automaat cadeau doen.
Alleen gaat het er bij je vriendin misschien niet om WAT voor horloge je haar cadeau doet, maar wel op de manier WAAROP je haar een horloge cadeau doet.

Laat onderstaande tekst je een aardig eindje op weg mogen helpen:

Het heeft al van huis uit dat hele voorname,
d’r naam is Seiko en behoort toe aan een bijzondere dame.
het kost bijna een klein vermogen,
doch ik geef het met liefde en ‘t past ó zo mooi bij je ogen.
dus draag het met eerbied en wees zo sterk als een rots,
ik waak over je, jij bent mijn passie jij bent mijn trots.

En deze tekst natuurlijk op een mooi vel papier gevouwen in een prachtige kaart welke je met het fraai verpakte horloge aan haar geeft in een etablissement waar het voor beiden goed toeven is.

Succes (verzekerd)!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Tissot62 Schreef:

Mijn beste, Joram

NATUURLIJK moet je haar een automaat cadeau doen.

Alleen gaat het er bij je vriendin misschien niet
om WAT voor horloge je haar cadeau doet, maar wel
op de manier WAAROP je haar een horloge cadeau
doet.

Laat onderstaande tekst je een aardig eindje op
weg mogen helpen:

Het heeft al van huis uit dat hele voorname,
d’r naam is Seiko en behoort toe aan een
bijzondere dame.
het kost bijna een klein vermogen,
doch ik geef het met liefde en ‘t past ó zo mooi
bij je ogen.
dus draag het met eerbied en wees zo sterk als een
rots,
ik waak over je, jij bent mijn passie jij bent
mijn trots.

En deze tekst natuurlijk op een mooi vel papier
gevouwen in een prachtige kaart welke je met het
fraai verpakte horloge aan haar geeft in een
etablissement waar het voor beiden goed toeven
is.

Succes (verzekerd)!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Beste Coenraad,

Wat weet jij het toch altijd prachtig te zeggen. Echt een genot om jouw bijdragen te lezen. Ik denk dat ik inderdaad maar eens ga speuren naar een leuk automaatje voor mijn vriendin.

Mijn beste Joram,

mijn dank, doch:

‘Wat echt de moeite waard is, is ook wel wat moeite waard’

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hey Joram,

Er zijn ook wat kleinere Seiko duikers te koop. Hier vind je de zogenaamde midsize duiker van Seiko, net iets kleiner dan de mannenmaat; http://seiko5.nl/skx015k3.html

Gr Ron

p.s. Mijn vrouw is inmiddels ook verslingerd aan een Seiko automaat; de Seiko 5 Aviator valt uitstekend bij de dames!! En dit is niet de laatste, het Seiko-virus heeft ook haar stevig in de greep :smiley:

Bedankt voor de link Tempus Fugit, dit zijn zeker interresante horloges!!

Hou ons op de hoogte, Joram! :slight_smile:

Paul G. Schreef:

Hou ons op de hoogte, Joram! :slight_smile:

Zal ik zeker doen Paul!

Mijn vriendin heeft het ook al aardig te pakken.

RogierJ Schreef:

Mijn vriendin heeft het ook al aardig te pakken.

Het zou zo maar eens kunnen dat dat nare Seiko virus dat ik van rob monsterwatches heb gekregen besmettelijk is…

Ja, stel je voor… Dat zou pas ernstig zijn! :smiley:

Ik ken iemand die deze mooi vond ;).

Maar dat ging mooi niet door, al was ie ‘een koopje voor nog geen 4 mille’.

Maar ff serieuzer: je kunt op PMWF.com een groot aantal horloges bewonderen die de verkoper op de pols van zijn dame fotografeerde. Geeft een aardig beeld van hoe een klokje op een ranke pols staat.

Een duiker voor een vrouw is helemaal top, de mijne draagt met grote regelmaat mijn Seamaster pro bond en als het kan de Sub. En dat staat echt erg goed…zucht

Hoi Joram,

Ik wilde ook al de wat kleinere Seiko5 duikers voorstellen, maar die suggestie is al gedaan. Ook Rob (klik)
http://www.monsterwatches.nl/index.php/seiko5categorie/seamasters
heeft kleinere exemplaren (38mm).

Zelf wilde ik op de laatste rikketik een seiko5 aviator kopen, maar was voor mij te klein, dus misschien ook een optie.

Groeten,

Martin

Duiker

Horloge van míjn vriendin (zonder gedichtjes gegeven, wél met een XS-bandje)

In een gedicht natuurlijk nooit over de kosten van een horloge reppen overigens en élke vergelijking met ogen is eerder gedaan… :wink: Áls je dan wilt dichten, maak er een technisch interessant en inhoudelijk prikkelend Drs. P. achtig ‘light verse’ van :smiley:

Iedereen hartelijk dank voor de reacties, vooral diegene die de moeite hebben willen nemen een foto te plaatsen. Ik laat dit topic nog even lopen en ik denk dat ik hem dan eens ga doornemen met mijn vriendin, kijken wat zei het stoerst en mooist vind!!

nogmaals iedereen hartelijk dank!

Ben blij dat mijn vrouw niet zo dol is op horloge’s ik moet er niet aan denken dat ze met zo’n mooi klokje in die bakoven zit te raggen:)

gr Pieter