Stoer horloge voor mijn vriendin

Als ik s’ochtends mijn citizen pro-master eco drive zoek, is ie meestal met m’n vrouw mee naar het werk :smiley:
Zelf ben ik ook op zoek naar iets voor m’n vrouw. Ze is altijd erg onder de indruk van de Breil reclames.
Wat voor uurwerk erin zit maakt haar ook niet uit.

Ik vind juist dat je iets kunt zeggen over de technische kant van Seiko. Maar zeggen dat Seiko je niet aanstaat vanwege de vormgeving hmmm, daar geloof ik niet in. Ze hebben zoveel modellen daar zit vooor ieder wel wat tussen. Download desnoods de japanse catalogus. Van strak tot kitsch, van modeius tot klassiek enz enz.

Joram,

Is het nog gelukt met een horloge voor je vriendin?

Waar ik een goed gevoel bij krijg is een vrouw met een Stalen Daytona. Geen Alpha, maar gewoon een Rolex!

hans

Ja, dáár kan ik ook wel een goed gevoel bij krijgen! :wink:

‘Bijverkoop’ noemen jullie dat toch in de winkel? :slight_smile: :slight_smile:

Ook zonder horloge, Alpha of Rolex, krijg ik bij haar wel een goed gevoel, denkik :slight_smile:

ik vind wel dat de aandacht behoorlijk wordt afgeleid :smiley:

Zag laatst een witte seiko ladies sportura chronograph (sndz43p1)
Wauw
gr.Edward

MartinB Schreef:

Ook zonder horloge, Alpha of Rolex, krijg ik bij
haar wel een goed gevoel, denkik :slight_smile:

:smiley:

Idem…

Ik zit al een tijdje in dezelfde situatie als joram.

Maart 2009 zijn mijn vriendin en ik 2 jaar samen en omdat haar verjaardag 2 dagen later is, leek het me leuk om haar een horloge cadeau te doen.
Voorheen werd ze altijd gek als ik praatte over horloges (kan er wel urenlang over doorzagen), maar nu praat ze leuk mee. :slight_smile:

Uiteraard wil ik haar wel een kwalitatieve klok geven. Seiko ligt ontzettend voor de hand, maar ook Tissot is niet slecht… Vorige week heeft ze een Tissot (auto) gepast en dat stond haar behoorlijk goed!

Goed, nog maanden de tijd. :slight_smile: