Ik zoek een aanvulling voor mijn kleine verzameling horloges. Het moet een stoere allrounder worden. Ik heb een shortlist van 3 op het oog. Welke zouden jullie kiezen?
Geen andere alternatieven graag, ik wil de keuze niet moeilijker maken met deze post, maar makkelijker.
Ik heb alleen de Omega in handen gehad, maar ik vind deze Rolex er wat te steriel uitzien, de IWC een tikje saai, en de omega een dikke rock 'n roll machine!
Die Rolex vind ik sowieso beter dan die IWC. Dat blijkt ook wel uit die pol. Maar goed geld is natuurlijk niet alles, maar desondanks wel een punt.
Ik zou zelf alleen niet iets kiezen puur vanwege het geld.
Ik vind die Rolex niet heel mooi, de IWC ietwat saai. De Omega dus, ondanks de fake patina. Ik vind hem het coolst. Hangt wel een beetje af wat je van een ‘allrounder’ verwacht.
Ik ook niet… Maar ik vind het wel een echte allrounder. Vakantie, op stap, naar het werk in de sneeuw noem maar op. En als een horloge ook nog eens waardevast is dan is dat mooi mee genomen.
Maar omega is ook prima. Heb zelf ook een zeemeester 300. Prima horloge.
Ik zou ook voor de explorer gaan ondanks dat ik persoonlijk de witte te steriel vindt. Dan zou ik voor de zwarte versie gaan (zoals ik zelf heb gedaan). De IWC in de Le Petit Prince editie zou ook mooier zijn (en ben ik zelf voor gegaan). Maar is maar mijn mening he