Probeer eens met een microschroevendraaier, is me ooit ook eens gelukt met wat kracht en precisie
Nooit een SARB gehad, maar heeft die misschien grote lugholes, zoals een Monster? In dat geval kan een normale springbar met schouder en al in het gaatje verdwijnen. Of het is een schouderloze springbar inderdaad.
Kleine kniptang lijkt me het makkelijkste en snelste eerlijk gezegdâŠ
Ik zou de grootste schroevendraaier nemen die er nog tussen past, er een stukje rubbertape omdoen voor de krassen en hem tussen de bar en kast stoppen en die springbar gewoon krom buigen. Zo sterk zijn die dingen niet.
Ik zou gewoon ff met 2 man op je gemak de springbar doorzagen met een âbaby zaagjeâ met een blad er in met hele fijne vertanding. 1 houdt het horloge beet zoals op de foto. De ander zaagt heel rustig dat pennetje door.
Gewoon dragen en niets doen totdat het bandje âopâ is, daarna doorknippen. En die mensen die je adviseren om met een elektronisch apparaat op een stukje van twee mm af laten gaan, negeren. Een dremel, echt
Niet met de platte kant van de tang tegen de lug. Zo heb ik ooit een springbar afgeknipt waardoor het uiteinde platgedrukt vast zat in de lughole zonder dat ie uitstak om m nog vast te kunnen pakken.
Moest uiteindelijk een tandarts aan te pas komen om het op te lossen.
Met lompe kracht heb je kans op lug beschadiging.
Kleinste metaalboor met de hand indraaiien, compleet doorboren.
De stevigheid is dan uit de springbar, lichte druk doet deze gemakkelijk omklappen.
Eventueel aan bij zijden doorboren.
Paar keer lichtelijk wrikken zal hem doen begeven.
Succes
Dit is wel een van de betere verhalen die ik hier heb mogen lezen ja
Had je eigenlijk ook een ultrasoonbad geprobeerd om het eruit te wiebelen?
Nee zat te vast voor ultrasoon.
Dan zou ik vooral nu niets doen, en wachten tot dat moment. Dan is je bandje misschien wel waard om doorgeknipt te worden.