Daar gaat het niet om Hans, precies dat wat je schrijft “als ik hem dan afdoe en goed bekijk…” reden genoeg om hem te houden Hans
Maar je hebt gelijk, onderhoudt van je horloge kost afhankelijk welk merk ook genoeg knaken, maar daar moet je rekening mee houden zodra je hem koopt.
Wat betreft het afscheid nemen van een horloge, lees maar al te vaak op het hf “heb spijt dat ik een horloge verkocht heb, dus toch maar weer teruggekocht”. Die spijt zal ik dus nooit hebben
Je Staudt is trouwens een prachtig horloge en ja moet je wel onderhouden natuurlijk.
Haha Hans, ja die HFLE is een leuk horloge om erbij te hebben en zolang je toestemming krijgt van de baas is het ok toch
En ja Hans, ga er maar vanuit dat je toch nog een keertje dat ene horloge tegenkomt . Gewoon heel lief zijn voor je vrouw, zal dat ook geen probleem zijn horloge liefhebber
Ben bij 10 gestopt 2 jaar geleden. Gaat tot nu toe goed ondanks dat er 2 stukken in het blauw stonden/staan (Breitling 806 van @Rolopalooza en de roze GS SBGW293) die er zeker waren gekomen als ik niet was gestopt.
Je hebt gelijk, was meer een aanname van mij, maar dan zou die reverso liggen te verstoffen en daar wilde hij juist vanaf. Enige die uitsluiting kan geven is @Bwatched, ben benieuwd wat hij zegt
Lees net dat hij die nog steeds heeft maar in de kluis ligt
Snap ik ook, helaas moet dat wel met de wat duurdere horloges. Ik vind het ook soms lastig dat ik naar mijn kluisjes moet. Maar je kunt gewoon het risico niet nemen, maar zo wissel ik regelmatig wel mijn horloges . Maar als je er dan geen lol meer in hebt, gewoon geen dure kopen. Genoeg keuze voor niet al teveel geld.
In een ander topic heb ik deze week nog betoogd, dat ik niet meer geïnteresseerd ben in de Breitling Navitimer, omdat ik op de wijzerplaat bijna niks kan lezen…dus…ik ga in deze niet met je mee
Is idd een beetje druk, maar man die van mij met een ice blue wp is echt mooi. Maar wat je allemaal kan berekenen met die rekenliniaal is niet normaal meer. Leuk om even wat uit te proberen maar daar blijft het ook bij. Maar om de pols staat ie echt prachtig en de afwerking is ook prachtig