Stop met horloges kopen!

Daar gaat het niet om Hans, precies dat wat je schrijft “als ik hem dan afdoe en goed bekijk…” reden genoeg om hem te houden Hans :smiley:

Maar je hebt gelijk, onderhoudt van je horloge kost afhankelijk welk merk ook genoeg knaken, maar daar moet je rekening mee houden zodra je hem koopt.

Wat betreft het afscheid nemen van een horloge, lees maar al te vaak op het hf “heb spijt dat ik een horloge verkocht heb, dus toch maar weer teruggekocht”. Die spijt zal ik dus nooit hebben :wink:

Je Staudt is trouwens een prachtig horloge en ja moet je wel onderhouden natuurlijk.

Haha Hans, ja die HFLE is een leuk horloge om erbij te hebben en zolang je toestemming krijgt van de baas is het ok toch :wink:

En ja Hans, ga er maar vanuit dat je toch nog een keertje dat ene horloge tegenkomt :smiley:. Gewoon heel lief zijn voor je vrouw, zal dat ook geen probleem zijn horloge liefhebber :+1:

2 likes

Nee joh, gewoon omdenken toch :wink:. Bij veel van mijn horloges kan ik niet eens de datum zien in zo’n klein venstertje, dus van mij mag er een loep op :grinning:

1 like

Erg leuk perspectief! :ok_hand:t2:

Gewoon uit interesse. Draag je de blauwe Reverso nog wel eens?

2 likes

Wat ik begrijp uit zijn bericht heeft hij alleen deze 2 nog, dus daar is nu een ander gelukkig mee :+1:

1 like

Wedstrijdje begrijpend lezen. :sweat_smile:

Ik lees dat hij enkel nog maar deze 2 en zijn garmin gedragen heeft dit jaar. Sluit niet uit dat er nog liggen te verstoffen.

3 likes

Heel erg weinig de laatste tijd.

Reden is vrij simpel, ik kom nog maar weinig bij mijn externe kluis. Dus ik heb het horloge niet in huis.

2 likes

Ben bij 10 gestopt 2 jaar geleden. Gaat tot nu toe goed ondanks dat er 2 stukken in het blauw stonden/staan (Breitling 806 van @Rolopalooza en de roze GS SBGW293) die er zeker waren gekomen als ik niet was gestopt.

3 likes

Bedoel je de 289? De 293 is bruin op leer. :slight_smile: Ik zeg: doen! De 289. De 293 weet ik niet. Dan liever de 299.

2 likes

Best dat die geen zichtbodem heeft. Anders was ik voor de bijl gegaan.

2 likes

Je hebt gelijk, was meer een aanname van mij, maar dan zou die reverso liggen te verstoffen en daar wilde hij juist vanaf. Enige die uitsluiting kan geven is @Bwatched, ben benieuwd wat hij zegt :+1:

Lees net dat hij die nog steeds heeft maar in de kluis ligt :wink:

Het moment dat ik overweeg dat ik een horloge beter in een kluis kan leggen, dan is de lol er een beetje af.

2 likes

289 ja, weet niet waarom ik 293 heb getypt.

1 like

Hoe bedoel je dat precies? Ben erg benieuwd wat precies de lol dan bederft.

1 like

Ik snap je punt, het neemt de spontaniteit weg. Maar als het je voldoening geeft om die extra afwerking te hebben op horloges, toch een aanrader.

Het beste advies: blijf weg van dure horloges, dat je er geen appreciatie voor ontwikkelt :sweat_smile:

Te laat hier.

4 likes

Snap ik ook, helaas moet dat wel met de wat duurdere horloges. Ik vind het ook soms lastig dat ik naar mijn kluisjes moet. Maar je kunt gewoon het risico niet nemen, maar zo wissel ik regelmatig wel mijn horloges :+1:. Maar als je er dan geen lol meer in hebt, gewoon geen dure kopen. Genoeg keuze voor niet al teveel geld.

2 likes

image

Special price for you my friend!!!

5 likes

In een ander topic heb ik deze week nog betoogd, dat ik niet meer geïnteresseerd ben in de Breitling Navitimer, omdat ik op de wijzerplaat bijna niks kan lezen…dus…ik ga in deze niet met je mee :joy::rofl:

1 like

3 likes

Ik kan elk horloge pakken binnen een minuut en ervan genieten. Met een horloge in een kluis is dat toch iets lastiger.

Hetzelfde met het dragen. Ik wil rond kunnen lopen met een horloge zonder dat mensen me in de gaten houden.

Is uiteraard ieder voor zich. Mijn mening zou wellicht anders zijn als ik 10k voor 1 horloge te besteden had.

4 likes

Is idd een beetje druk, maar man die van mij met een ice blue wp is echt mooi. Maar wat je allemaal kan berekenen met die rekenliniaal is niet normaal meer. Leuk om even wat uit te proberen maar daar blijft het ook bij. Maar om de pols staat ie echt prachtig en de afwerking is ook prachtig :+1:

3 likes