Een samenkomst of event organiseren zou inderdaad kunnen, maar ik mis een gevoel van critical mass rondom een opportune plek. Zo heel makkelijk vanuit een anoniem en wisselvallig forum dat tenminste twee landen beslaat lijkt me dat ook niet. En tenzij er vele mensen zijn die mijn gevoel delen, wat zou zoiets dan oprecht interessant maken? Volgens mij is er wel een worst nodig.
Ah helder. Het is jouw persoonlijke weg op dit moment. Heel mooi en zeker doorzetten.
Spiegelend, dit geldt dus niet voor mij. Ik vermoed dat ik al in een mooie balans leef. Bewust en met zelfreflectie.
NB. en daar mag ook materie bij, het is niet zaligmakend, maar dat is liefde, beweging, natuur en een zekere mate van spiritueel besef helaas ook niet altijd.
Ik kies voor balans. Leef met het hoofd, het hart en het kruis. Die 3 dienen in balans te zijn en voel ik mij het gelukkigst.
Ik snap ook dat ik hier een topic kan plaatsen dat ik vanavond om 6 uur bij de plaatselijke kroeg te vinden ben, maar ik verwacht dan toch geen opkomst.
Dan komt de magie vanzelf, mits je wel jullie horloges meeneemt
Edit @daffie was mij al voor. @bnv je maakt het je zelf wel echt heel ingewikkeld. Geen idee of je enigzins sociaal bent of dat je nog nooit iets georganiseerd hebt, geen paniek, gewoon beginnen.
Dit. @bnv Go Sowieso een leuk idee zoān microbrand GTG. Uiteraard vergt het wel wat moeite en geregelā¦dat wel. Maar zou de moeite waard moeten zijn lijkt mij.
Dank voor deze voorzet. Ik had het haast zelf kunnen bedenken! Je ziet zelf echter ook wel in dat dit eerder een proces met behoorlijk wat volharding en discussie zal zijn. Zijn er naar je weet succesvolle precedenten op HF? Ik wil best de poging opzetten, maar of ik zal volharden durf ik nog niet te voorspellen. Dit kan snel een frustrerend organiseerklusje worden.
Oh die kans bestaat zeker. Jij zult vooraf moeten inschatten / bepalen of het jou de moeite waard is er tijd in te steken.
Ps er zijn aardig wat GTG voorbeelden te vinden op HF. Je zou de organisator dan ook eens een pb kunnen sturen met wat vragen hoe eea het beste op te zetten en tips. Veiligheid, zoals je zelf ook al aangaf, is ook zeker belangrijk.
Dat je dat nog moet vragen! Juist te veel en te vaak. Altijd kopzorgen voor degene die het doet. Maar⦠nog nooit vanuit een pure anonieme online community.
Overigens, GTG, ik neem aan get-together? Maar doorgaans: got to go, of aanverwante varianten.
Dank. Was nog nooit op mijn radar, maar misschien ook omdat āGTGā voor mij niet self-explanatory is. Desondanks, na wat scrollen, is mijn indruk niet dat dit zo heel eenvoudig te realiseren zal zijn met specifieke focus, zonder al bekende āhorlogevriendenā, in een specifieke regio. Dat gezegd, ik kan eens pogen. De discussie alleen is misschien al een toevoeging.