Ja want ik zie niet veel mensen intekenen voor ze het eindresultaat kennen… wel als het gaat om minieme verschillen, maar niet plaatkleur en dergelijke.
Maar dus ook geen tussentijdse polls over wijzers en (no)date. Stemmers die de klok mogelijk helemaal niet kopen.
Het is een Stowa Ikarus met wat aanpassingen, dat is het eindresultaat.
Meedoen aan een gelimiteerde oplage is een risico, je weet pas of deze mooier is dan het origineel als je hem binnen krijgt (en zelfs dan blijven de meningen verdeeld).
Voor de toekomstige eigenaars is het eerlijker dat alleen toekomstige eigenaars mee mogen bepalen in het keuzeproces. Wie weet roept iedereen hier wel: Ik wil geen datum, terwijl de mensen die geld op tafel leggen dit wel willen.
Het staat je altijd vrij om je aanbetaling weer door te verkopen als er een breekpunt is bereikt, iets wat met de HFLE 2016 ook gebeurde zover ik het begreep.
Nadeel van dit voorstel is, is dat de prijs afhankelijk is van de afname en de afname is lastig te peilen doordat er meerdere opties momenteel openstaan.
Ik denk dat het voor het proces goed zal zijn als @Vigorelli wat meer dictatoriaal wordt en gewoon met 1 model op de proppen komt. Wat mogelijkerwijs nog kleine veranderingen kan ondergaan, maar in ieder geval de basis is voor het stowa voorstel.
t’zou eerlijker zijn als er een poll wordt gehouden na de vooruitbetaling zodanig dat zij die effectief kopen kunnen bepalen wat ipv iedereen laten te beslissen (ook niet-kopers dus). Zo krijgen de kopers wat ze wensen en wordt het uiterlijk van de limited niet bepaald door niet kopers.
En weer een horloge krijgen dat ik niet mooi vind, zoals vorig jaar?
Prima plan !!
Het lijkt mij voor Stowa geen probleem om twee versies te maken waarbij ze bij de ene wel een datumvenstertje uit de dial drukken en bij de andere niet…
Kwestie van een gaatje in de wijzerplaat boren
Als ie zich niet bemoeit met het forum (anders dan af en toe regels handhaven en de rekening aftikken) zou ik het erop wagen. Wat zijn zijn opties? Een rechtzaak? No Surrender op de kopers van een exemplaar afsturen? Gewoon gaan met die banaan als de leden hem willen. Het kan niet zo zijn dat één zuurpruim niet (of wel?) wil een heel leuk initiatief de kop indrukt. Toch? @Henrik?
Tja, als je die al kunt verkopen voor dat geld…
Inspraak is überhaupt achterhaald. Vraagt omega haar klanten over hoe een 2000st Ltd. er uit moet zien? Krijgen ze ze verkocht voor de hoofdprijs binnen een dag?
Henrik stuurde mij begin dit jaar dit als (deel) van zijn antwoord op mijn vraag of we de prijs van de limited wat omhoog konden schroeven:
We moeten de 500 euro grens niet overschreiden, omdat de Limited altijd redelijk bereikbaar moet zijn.
Ik ben het met jullie eens dat 500 nu niet meer hetzelfde is als 500 euro al die jaren geleden, en dat een limited van 600 euro geen probleem moet zijn. Maar als ik mij niet vergis heeft het wel de goedkeuring van Henrik nodig (bah, goedkeuring ).
Dan is het geen HFLE. Niet dat ik daar wakker van lig. De Stowa liefhebbers kunnen dan ook gewoon een inkoopactie starten, geen gevraag naar voorwaarden. Gewoon doen.
Een horloge door en voor HF-leden is een HFLE (naar mijn bescheiden mening).
Zit je aan het bier Louis?
Nee, ben op zoek naar mijn antidepressiva ;).
ADS
Anti Depressiva Soep
Oftewel spruitjessoep
Ik heb serieuze twijfels if dit forum de plek is waar je die gaat vinden