@Vigorelli
Ik hoop dat het samenvoegen de boel niet te onduidelijk heeft gemaakt. De eerdere post heb ik overigens laten staan.
Ehm, zo is het wel wat onduidelijk. Maar bedankt voor de moeite. Ik stuur even een pb.
gr, HJR
Bij hoeveel stemmers gaat hij er (toch) komen ?
Dan niet als HFLE maar als iets anders ?
Of komt hij er dan gewoon helemaal niet ?
vanaf 50 toch las ik ergens.
Het is bijna niet te volgen met al die berichten…
Gisteren bijna een klant verloren omdat ik perse om 20.00 uur wilde stemmen.
Nu bemerk ik al dat ik de hele dag het HF scherm zit weg te clicken als er iemand op mijn kamer komt.
Het moet niet gekker worden !
In principe niet. Wellicht later het onderzoeken waard.
Ja beetje onoverzichtelijk. Ik heb @Jur een tekstbestandje waarin alles in een keer goed staat inclusief de opmaak zodat hij dat alles alleen hoeft te plakken in mijn originele post. Hopelijk lukt dat want @Ghentwatch linkt naar die post in zijn stemtopic.
gr, HJR
Hij is ontzettend gaaf geworden!
DAYUM wat is die mooi geworden zeg! Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar de B-uhr tabel op de achterzijde.
Jongens, dit moet 'm toch gewoon worden zeg. Ff twee weken flink lobbyen, want het zou nergens op slaan als dit niet de HFLE wordt.
Bespeur ik zachtjes aan toch bij een aantal mensen de drive om twee HFedities een kans te geven? Volgens mij staat dat niet zo stellig in de regels dat dat niet zou kunnen toch?
Stel dat ze alle drie de 50 zouden halen, zouden we dan ook drie HFLE’s hebben?
Gewoon nieuwsgierige vraag @GhentWatch
Supermooie Stowa! Het is dat ik al een Ikarus heb, maar anders!
Ik kan een Ikarus dus wel aan iedereen aanraden.
Potjandikkie wat is 'ie mooi! Zo mooi dat ik zojuist een paypal account heb aangemaakt en 50 euro stemgeld heb overgemaakt Dit moet 'm worden mensen!
Bij mij in elk geval wel. Regels zijn ook maar dingen die (zelfs dit jaar nog) verzonnen zijn. Ik zie ook wel wat tegens, maar vooral een hele grote vóór.
Maar goed, ik heb er dit jaar lekker niks mee te maken. Bij de Balaur hadden we besloten om bij 25 stuks door te gaan. We landden op 50. De EMG zit daar al dik overheen, maar ook de Stowa gaat echt wel dik de 25 halen (zo niet óók meer de de Balaur). In dat geval zou ik zeggen: geef het volck wat het volck wil
Deze verkopen en snel de blauwe aanbetalen
Heb net op basis van de nieuwe foto´s nog maar 50 euro overgemaakt voor de Stowa.
Wat een mooie klok, jammer dat de foto´s een dag te laat zijn geplaatst dat had een hoop stemmen gescheeld als die er eerder waren geweest.
Dat denk ik ook…
De lobby gaat nu pas beginnen!
Verfijnde vormgeving van een merk met een indrukwekkende geschiedenis.
Ik doe niet mee omdat ik graag een Stowa marine wil.
Ik ga wel voor een top grade met mesh denk ik.
En nummer 21 mocht dat kunnen!
Ik zou zeker de mesh nemen ja, dat staat een partij mooi!
Wat een lume zeg! Mijn stem had je al…